31.03.2022
ПРОМЯНА И ДОБАВЯНЕ НА ФУНКЦИИ НА ПРОГРАМЕН МОДУЛ „ДОСТАВКИ”
ПРОМЯНА И ДОБАВЯНЕ НА ФУНКЦИИ НА ПРОГРАМЕН МОДУЛ „ДОСТАВКИ”
През месец Март 2022г., БУЛГАРГАЗ ЕАД и Уеб Трейд подписаха договор за ПРОМЯНА И ДОБАВЯНЕ НА ФУНКЦИИ НА ПРОГРАМЕН МОДУЛ „ДОСТАВКИ” Уеб Трейд е изработил и поддържа програмен модул "Доставки" от 2014 г.   В рамките на договора, в 5 етапа на разработка в периода март 2022 - декември 2022 е бъдат разработени следните функции:     I. Процес по прогнозиране на количества природен газ  1.   Изменения във функционалността относно подаване на „Годишна програма“ в модул „Доставки“ 2.   Надграждане на процеса по заявяване на прогнозни количества природен газ от клиентите на „Булгаргаз“ ЕАД   II. Заявяване на капацитет от клиентите на „Булгаргаз“ ЕАД 1. Интегриране на инструменти за управление на оператор/администратор на  заявените за прехвърляне капацитети от страна на клиенти към „Булгаргаз“ ЕАД 2.  Разработка на нов капацитетен продукт „в рамките на деня“ и процес по заявяване на одобряването му . 3. Оптимизация на процеса по подаване на капацитет   III. Допълнителни 1.  Месечен акт 2.  Клиенти и договори  3.  МГК - Минимални годишни количества 4.  Заплатени МГК - Минимални годишни количества 5.  Профил на клиент  6.  „Митници разрешения“/„Количества“ 7. Ползватели от ENTSOG 8. Актуализиране на потребителски интерфейс за клиенти и оператор/администратор в модул „Доставки“  9. Интеграция с Булгартрансгаз 10. Нови справки във филтри  11. Нотификации  12. Канал за комуникация с клиенти 13. Анкета по ISO 
28.03.2022
Ресертификация за  ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO/IEC 27001:2013
Ресертификация за ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO/IEC 27001:2013
През месец Март 2022г., WebTrade защити одити по ресертификация по новата версия на стандартите за ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO/IEC 27001:2013.   Сертификатите са  валидни за всички дейности, свързани с: Дефиниране на изисквания за разработване на софтуерни системи и платформи Софтуерни продукти и услуги Интернет страници Онлайн магазини Портали Интеграция на софтуерни системи Поддръжка на софтуерни системи, сървъри, платформи и продукти Консулски услуги в областта на софтуерни системи, автоматизация на процеси, информационен портал Онлайн маркетинг Графичен дизайн  Притежанието на сертификатите: ISO/IEC 27000 Системата за управление на информационната сигурност - Гарантира спазването на законовите и договорните задължения, свързани с информационната сигурност в контекста на дейността на WebTrade, в това число предоставените от клиентите данни и чувствителна информация. ISO 14001: ISO 14001 Системата за управление на околната среда - Гарантира спазването и контрола над опазването на околната среда – Чрез икономично и ефикасно управление, WebTrade се стреми да намали вредното въздействие над околната среда, като по този начин гарантира изпълнението на нормативните изисквания. ISO 9001:2015 Системата за управление на качеството – Гарантира основен стандарт за системи за управление. Успешното прилагане на стандартите подобрява организационните условия на работа на WebTrade, както и квалификация на персонала; увеличава качеството на клиентското обслужване.  
14.03.2022
2022/2023 Кандидатстудентска кампания на ВУТП стартира през ACADI.EU
2022/2023 Кандидатстудентска кампания на ВУТП стартира през ACADI.EU
Висше училище по телекомуникации и пощи стартира кандидатстудентска кампания 2022/2023 с ACADI.EU - информационна софтуерна платформа за управление на кандидатстудентски прием, учебния процес и общежития   1.   Кандидатстудентска кампания: Възможност за избор на една или няколко образователни степени: Бакалавър Професионален бакалавър Магистър Доктор Добавяне на неограничен брой класирания (за прием на студенти) Определяне период на активност на кампанията – начална и крайна дата Обвързване на Кандидатстудентска кампания с Учебна година Задаване на брой места по специалности и форма на обучение: Редовно държавна поръчка Редовно платено Задочно държавна поръчка Задочно платено Дистанционно държавна поръчка Дистанционно платено Въвеждане на балообразуващи предмети и направления Право на кандидатстване по кандидатстудентска кампания – позволено/забраненоПравата за редакция на кандидатура от кандидат-студент зависят от позволена/забранена за кандидатстване кандидатстудентска кампания. Кандидат-студентите използват платформата за регистрация на кандидатура по избрана от тях кампания. Учебен отдел може да изпраща индивидуални и групови съобщения към Кандидат-студентите.  2.   Учебна година: Задаване период на активност на учебната година; Учебна година е задължителен компонент при създаване на Кандидатстудентска кампания и при Настаняване в общежитие.    3.   Логове: Проследяване действията на потребителите в платформата на принципа кой, кога, какво. 4.  Съобщения и нотификации: o   Платформата поддържа вътрешни съобщения- нотификации и съобщения, изпратени по електронна поща.  o   Архив изпратени съобщения   Учебен отдел: 1.   Управление организационната структура в университета: Факултети Катедри Катедрата се свързва към конкретен факултет Към катедрата се свързват преподаватели Департаменти Към департамента се свързват преподаватели Професионални направления Специалности Специалност се свързва към факултет, катедра, степен и професионално направление Дисциплини Дисциплина може да се свърже към една или повече специалности При създаването на Учебен план се задава Специалност, Професионално направление и Дисциплини. Специалности се посочват при създаване на Кандидатстудентска кампания и при кандидатура на Кандидат-студент. Автоматично се изчислява бала за конкретна специалност.       2.   Кандидат-студенти: Редакция на профил на кандидат-студент: Лични данни Оценки и начин за участие в класиране Документи за кандидатстване Желани специалности Намерение за ползване на общежитие Управляване на права за редакция на кандидатура от кандидат-студент: За конкретен Кандидат-студент За конкретна Кандидатстудентска кампания Импорт на оценки от тест: Английски език Биология Общообразователен тест Статус на кандидат-студент: За обработка Изчакване документи Обработен Недопуснат до класиране Некласиран  Резерва Класиран Записан Подстатус на кандидат-студент: Статус Класиран с подстатус: 1 класиране 2 класиране 3 класиране Статус Некласиран с подстатус: 1 класиране 2 класиране 3 класиране Статус „За обработка“: Регистриран Изчакване на онлайн корекция Изчакване на оригинали Обработка на оригинали Бележки към кандидат-студенти Експорт на кандидат-студенти Лог за Кандидат-студенти - Запис на информация за действията по кандидатура на кандидат-студент Нотификация по имейл за действия по кандидатура на кандидат-студенти Регистър на кандидат-студенти Всяка редакция от Учебен отдел по конкретна кандидатура се отразява в профила на Кандидат-студенти. Намерения за ползване на общежитие се отбелязват в Справки. Правата за редакция на кандидатура от кандидат-студент зависят от позволена/забранена за кандидатстване кандидатстудентска кампания. 3.  Студенти Специалност/учебен план и семестър Факултетен номер Бележка към студента с възможност за добавяне на файл Документи: Добавяне на документи към студент  Съобщение към документ Тип документ Шаблони на документи: Заявление Заявление за изпит Молба-декларация за стипендия Заявление за разсрочено плащане Декларация за здравно-осигуряване Уверение за банка Видимост на документа Статус и подстатус на студент: Записан Редовен Прехвърлен от друг ВУЗ Признат семестър Възстановени права прехвърлен Прекъснал Незаверен семестър Неплатена такса Слаб успех Лични причини Здравословни причини Незаписване на семестър Семестриално завършил Дипломиран Бакалавър Магистър Отписан Изключен  Напуснал Отписан с право на дипломиране 4.  Документооборот Обработка на документи на студент Резолюция към отразен документ Съобщение към документ Качване на файл Регистър очакващи резолюция и отразени документи; 5.   Учебен план: Задаване форма на обучение: Редовно Задочно Дистанционно Избор на специалност Въвеждане на професия Срок в обучението по семестри Начална дата, от която влиза в сила учебния план Добавяне на дисциплини за всеки семестър: Задължителни дисциплини Избираеми дисциплини Факултативни дисциплини Група от Избираеми/Факултативни дисциплини Код за конкретна дисциплина Хорариум в часове за всяка дисциплина/група– Лекции, Семинарни, Лабораторни, Извън аудиторна заетост Кредити за всяка дисциплина/група Лог – Информация за извършените действия по конкретен учебен план 6.   Учебни зали: Тип зала: Аудиторна Семинарна Лаборатория Капацитет на зала 7.   Справки: Справка за кандидат-студенти с намерение да ползват общежитие: брой желаещи от общ брой кандидати преглед на желаещите   Управител общежитие: Настаняване: Учебна година Вид настаняване – от списък с тип наематели Период на настаняване Резервиране на легло Наемател – външно лице/студент Освобождаване на стая от наемател Архив настанявания Просрочени настанявания Настаняване на външно лице – българин/чужденец Тарифи за стая със заемане на 1/2/3/4 легла в стая според тип наемател и тип стая. Регистър на настанените. Регистър и управление на блокове, стаи, легла. Проверка за свободни стаи и свободни легла.       Добавянето на ново настаняване от стая се отбелязва в меню „Настаняване“.   Кандидат-студент: 1.   Кандидатстване за Магистър/Бакалавър (Проф. бакалавър): Възможност за кандидатстване/регистрация: Лични данни Образование, оценки и начин на кандидатстване: ДЗИ Изпитен тест във ВУТП Конкурсен изпит/тест във друг ВУЗ Документи за кандидатстване Желани специалности Намерение за ползване на общежитие При кандидатстването платформата изчислява бала за съответната специалност Създаване на профил на кандидат-студент след завършване на кандидатура Информационно съобщение за успешна регистрация в платформата Имейл за потвърждаване на регистрация  Задължителна смяна на парола след първоначален вход в системата   2.   Достъп и редакция на кандидатура, в случай, че Учебен отдел позволи   Студент - потребител: 1.   Добавяне на документи Съобщение към документ Качване на файл 2.   Шаблони на документи   Преподавател - потребител: 1.   Регистър студенти Студентско досие 2.   Учебен план 3.   Учебни зали 4.   Преглед стуктура на университета   Функции в разработка: Класиране Записване Електронно подаване на молби и получаване на уверения Изпитни протоколи Интеграция с SMS/Viber Онлайн плащане на такси и общежития
10.03.2022
Онлайн магазин Discom
Онлайн магазин Discom
  УебТрейд разработи софтуерна система, интегрирана със складовата програма Zeron и онлайн магазин за клиент Discom.  Функционалност за крайни клиенти - частни/корпоративни: Поръчка на продукти през сайта – през десктоп или мобилната версия Поръчка без регистрация Възможност за регистрация в сайта Вход като B2B клиент - ценови листи с отстъпки, виждане на наличности за всички продукти Модал за добавяне в количка -  промяна или премахване на продукти Ограничения за добавяне на продукти в количката - промяна според наличности Изчисление на обща цена на продукти, отразяване на промоции Избор на начин на доставка – чрез куриер или вземане от магазин   Автоматично изчисление на цена на доставка според стойността на продуктите в количката - безплатна доставка над определена сума Избор на метод на плащане – в магазин, при получаване/вземане от куриер, плащане с карта. Имейл за потвърждение на успешно изпратена поръчка Статуси на поръчка  Преглед на предишни поръчки Опция за споделяне на продукт към социални мрежи Активиране на индивидуални промоции   Регистрация като физическо лице или фирма  Имейл за потвърждение на профил  Общи условия Търсене на продукти чрез формата за търсене Филтриране на продукти по характеристики Избор на брой показвани резултати на страница Филтриране на продукти по категория, промоции, подарък Сортиране по цена – възходящ и низходящ ред Информация за доставка Промяна по данни за поръчка, данни за фактура и данни за доставка Добавяне на отзиви към продукт с оценка (от 1 до 5 звезди) Забравена парола  -  промяна на парола чрез линк, получен на email   Функционалност за администратори на сайта:   Поръчки Преглед на всички поръчки – B2B клиенти, регистрирани и нерегистрирани потребители Преглед на поръчки според техния статус Преглед на индивидуална поръчка: данни за доставка, данни за фактура, продукти, цена за доставка и обща цена. Визуализация на всички логове на промяна на статуса на поръчката. Добавяне и преглед на бележки към всяка поръчка. Поръчка с подаръци Възможност за ръчно изпращане на поръчка към Zeron. При всяка промяна на статус след заявка към Zeron се записва лог като се пази: (от статус към статус, дата и час) Промоции: Индивидуални, за конкретен продукт Намалена цена с процент или сума Намалена цена при поръчка над определен брой Бройки подарък при поръчка на всеки "х" бройки от даден продукт  На отделни групи от Zeron: Намалена цена с процент Намалена цена с процент при поръчка над определен брой На отделни категории: Намалена цена на всички продукти Намалена цена при поръчка над определен брой Проверки за застъпване на промоции Преглед на история на промоции Автоматично деактивиране на промоции според зададените дати на промоцията Деактивиране и изтриване на активни промоции Характеристики – Въвеждане на характеристики с различни стойности, които се използват за филтриране на продукти в онлайн магазина. Възможност за добавяне на позиции на стойностите. Категории продукти – Добавяне на главни категории и подкатегории за онлайн магазина. Добавяне на продуктови групи от Zeron, характеристики снимка. Добавяне на позиции на подкатегории. Изтриване на категории и подкатегории. Каталози - добавяне, редактиране и изтриване на каталози. Групиране на каталозите в категории. Възможност за добавяне на каталозите в индивидуалните продукти чрез избиране на продуктови групи от Zeron. Страници – добавяне на страници с текстова информация на сайта, с възможност за добавяне на видеа, линкове, снимки и т.н. Групи продукти от Zeron - Преглед на групи по нива. Автоматично обновяване на групи. Групите могат да бъдат обновени ръчно от администратор. Отбелязване на групи, за които да се виждат наличности в сайта. Добавяне на YouTube видеа. Слайдери – Добавяне, редактиране, изтриване на слайдери. Въвеждане на позиции на показване. Добавяне на линк, текст (с възможност за избор на цвят и позиция на текста). Клиенти - Преглед на физически лица и фирми. Активиране/деактивиране. B2B клиенти –избиране на групи Zeron,  за които B2B клиентите имат процент отстъпка. Декативиране на B2B статус Складове – преглед на информация за складове с възможност за ръчно обновяване на складовете. Продукти - Преглед на списък продукти. Възможност за филтриране. Възможност за ръчно обновяване на индивидуален продукт. Информация за цени на доставка - добавяне, премахване и редакция. Отзиви за продукти - преглед, изтриване на отзив. Автоматично изчисление на среден рейтинг към продукт при добавяне на отзив. Динамични характеристики – Автоматичното маркиране на стойности от филтри в зависимост от наличните продукти в избраната категория. Съгласие с използване на бисквитки – Възможност дали на сайта да се покачва форма за съгласие за използването на бисквитки Проекти - добавяне и редактиране на изпълнени обекти Партньори -  преглед, добавяне, редакция, изтриване. Доволни клиенти -  преглед, добавяне, редакция, изтриване. Статистика и процент за брой поръчки, доход и нови потребители за последен месец и преди два месеца Графики за брой поръчки и доход по месеци от текуща година. Профили на оператори - добавяне и редактиране на оператори. Активиране и деактивиране. Редакция на личен профил
08.11.2021
Театър София - Министерство на Културата
Театър София - Министерство на Културата
Уеб Трейд спечели конкурс за изпълнение на: двуезичен уеб сайт със Система за управление на съдържание (CMS) по проект „Пер Гюнт пътува“ по договор за безвъзмездна финансова помощ № BGCULTURE-2.001-0038-C01/04.06.2021 г. по Програма РА14 „Културно предприемачество, наследство и сътрудничество“, финансиран по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014-2021 (Първа покана за набиране на проектни предложения (BGCULTURE-2.001) по Резултат 2 „Подобрен достъп до култура и изкуства“) Театър „София“ и Министерство на Културата сключиха договор № BGCULTURE-2.001-0038-C01/04.06.2021 г. за безвъзмездна финансова помощ на стойност 361 580.46 лв., за изпълнение на проект „Пер Гюнт пътува“ по Програма РА14 „Културно предприемачество, наследство и сътрудничество“, финансиран по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014-2021“ (Първа покана за набиране на проектни предложения (BGCULTURE-2.001) по Резултат 2 „Подобрен достъп до култура и изкуства“).   Общата цел на проекта е да допринесе за подобряването на социално-културната среда чрез увеличаване на достъпа до култура чрез комплекс от творчески прояви и образователни дейности за популяризиране на норвежката култура, които: да представят нова трактовка на класическото произведение на Ибсен „Пер Гюнт“; да привлекат нови публики и предоставят уникално преживяване от срещата с живото изкуство-мултидисциплинарен театрален спектакъл-драма, музика, танц и модерна интерактивна визуализация; да провокират интереса и да ангажират публиката чрез практическо въвличане в театралния творчески процес; да предизвикат творчески и академични дебати върху актуалния подход към класиката и непреходността й през призмата на съвремието; да се създадат нови културни партньорства.    Проектът включва създаване на нова постановка по драматичната поема „Пер Гюнт“ на Хенрих Ибсен, съвместно с нашите партньори „Института за изследвания на Ибсен“ в Осло, провеждане на уъркшопи и представяне на пиесата „Пер Гюнт“ както на сцената на Театър „София“, така и на различни сцени в София, България и Норвегия. Целият процес ще бъде обхванат в документален филм с основна тема за съвременния подход към Ибсен и реализацията на постановката „Пер Гюнт“. Ще бъдат  проведени съвместни семинари в София и Осло на тема „Подход към Ибсен и „Пер Гюнт“ – интерпретация и театрален опит“.   През целия процес ще бъде осигурено широко разпространение на информация за проекта, ще разработим двуезичен уеб сайт (на български и английски) където ще качим документалния филм и цялата информация за дейностите по проекта, за по-добра комуникация с нашите зрители,  с цел популяризиране на произведението.
08.11.2021
Калима  Ауто
Калима Ауто
  Уеб Трейд сключи договор с Калима Ауто за разработване на софтуерна платформа за управление на лизингови договори за превозни средства Платформата ще съдържа следните модули: Бърз достъп до информация за всеки клиент Единно място за съхранение на комуникацията с клиента Брокерите въвеждат статус и бележки по всяко време, през мобилно устройство за всеки клиент, договор, вноска, плащане Следите клиентските депозити, падежи на вноски, статус и допълнителни уговорки  Цялостен и детайлен поглед върху досието на клиент заедно с неговия финансов статус Проследявате падежи и вноски Променяте датите на падеж на вноска за целия договор  при  Прозрачност при преглед на събития в системата Регистър на потенциални и текущи клиенти с търговски детайли информация за контакт Регистър на договорите с клиенти и финансов статус на всеки договор. Назначаване на брокер към договор Изчисление на платени и оставащи вноски Частично плащане на вноска Депозити към договори Възможност за запис на бележки и документи към всяко действие във системата Изпращане на електронна поща до клиент или група клиенти и автоматично архивиране към досието на клиента Отчети по приходи и просрочени вноски Регистър на действията

Софтуерни системи