Предназначение на софтуерната платформа ACADI.BG 

  • софтуерната платформа ACADI.BG е предназначена за използване от висши училища ( преди ВУЗ) за цялостно организиране на дейността им.
  • платформата е предназначена за ползване от студентсeки отдел, преподаватели, финанси, общежития, кандидат-студенти, студенти и доктори 

Основни функции 

  • настройка и управление на организационната структура на висшето училище
  • настройка на учебни години и учебен план, като няколко учебни плана може да са активни
  • управление на кандидатстудентска кампания за бакалаври, магистри и доктори
    • профил на кандидат-студена с възможност за редакция, верификация от учебен отдел
  • настройка до 10 класирания, възможност за тестово класиране във всеки момента, резерви, генериране на списъци
  • запис на студент
  • настаняване в общежитие - управление на блокове, стаи, леглова база, тарифи за стая, настаняване и на външни лица.
  • документооборот с възможност студентите да подават електронни документи през профила си и учебен отдел да одобрява документите
  • задаване на изпитни сесии, модул за определяне на изпитни дати в зависимост от графика на преподавателя и студентската група
  • управление на изпитни протоколи - групови и индивидуални, преподавателите нанасят оценки, които в последствие са видими в профила на студента
  • учебни зали
  • задължения на студенти - калкулиране на задължения за наем, ток, вода, допълнителни такси
    • възможност за плащане през профила с банкова карта и през e-pay. възможност за плащане на студентски такси през POS терминал.

Кандидатстудентска кампания 

  • Възможност за избор на една или няколко образователни степени:
    • Бакалавър
    • Професионален бакалавър
    • Магистър
    • Доктор
  • Добавяне на неограничен брой класирания (за прием на студенти)
  • Определяне период на активност на кампанията – начална и крайна дата
  • Обвързване на Кандидатстудентска кампания с Учебна година
    • Редовно държавна поръчка
    • Редовно платено
    • Задочно държавна поръчка
    • Задочно платено
    • Дистанционно държавна поръчка
  • Въвеждане на балообразуващи предмети и направления
  • Право на кандидатстване по кандидатстудентска кампания – позволено/забранено

Правата за редакция на кандидатура от кандидат-студент зависят от позволена/забранена за кандидатстване кандидатстудентска кампания.

Кандидат-студентите използват платформата за регистрация на кандидатура по избрана от тях кампания.

Учебен отдел може да изпраща индивидуални и групови съобщения към Кандидат-студентите.

Учебна година 

  • Задаване период на активност на учебната година
  • Учебна година – календар работни/неработни дни

Учебна година е задължителен компонент при създаване на Кандидатстудентска кампания, Настаняване в общежитие, създаване на Разпис, Сесия, Изпитен протокол.

Логове 

  • Проследяване действията на потребителите в платформата на принципа кой, кога, какво

Съобщения и нотификации 

  • Платформата поддържа вътрешни съобщения- нотификации и съобщения, изпратени по електронна поща.
  • Архив изпратени съобщения
  • Нотификации при добавяне на документ (за документооборот) от студент

 

Учебен отдел

Управление организационната структура на университета 

  • Факултети
  • Катедри
    • Катедрата се свързва към конкретен факултет
    • Към катедрата се свързват преподаватели
  • Департаменти
    • Към департамента се свързват преподаватели
  • Професионални направления
  • Специалности
    • Специалност се свързва към факултет, катедра, степен и професионално направление
  • Дисциплини
    • Дисциплина може да се свърже към една или повече специалности

При създаването на Учебен план се задава Специалност, Професионално направление и Дисциплини.

Специалности се посочват при създаване на Кандидатстудентска кампания, Учебен план, Разпис, Сесии, при кандидатура на Кандидат-студент и при прехвърляне на КС към студент.

Автоматично се изчислява бала за конкретна специалност.

Кандидат-студенти

  • Редакция на профил на кандидат-студент:
    • Лични данни
    • Оценки и начин за участие в класиране
    • Документи за кандидатстване
    • Желани специалности
    • Намерение за ползване на общежитие
  • Управляване на права за редакция на кандидатура от кандидат-студент:
    • За конкретен Кандидат-студент
    • За конкретна Кандидатстудентска кампания
  • Импорт на оценки от тест:
    • Английски език
    • Биология
    • Общообразователен тест
  • Статус на кандидат-студент:
    • За обработка
    • Изчакване документи
    • Обработен
    • Недопуснат до класиране
    • Некласиран 
    • Резерва
    • Класиран
    • Записан
  • Подстатус на кандидат-студент:
    • Статус Класиран с подстатус:
      • 1 класиране
      • 2 класиране
      • 3 класиране
    • Статус Некласиран с подстатус:
      • 1 класиране
      • 2 класиране
      • 3 класиране
    • Статус „За обработка“:
      • Регистриран
      • Изчакване на онлайн корекция
      • Изчакване на оригинали
      • Обработка на оригинали
  • Бележки към кандидат-студенти
  • Експорт на кандидат-студенти
  • Лог за Кандидат-студенти - Запис на информация за действията по кандидатура на кандидат-студент
  • Нотификация по имейл за действия по кандидатура на кандидат-студенти
  • Регистър на кандидат-студенти
  • Прехвърляне на кандидат-студент към студент

Всяка редакция от Учебен отдел по конкретна кандидатура се отразява в профила на Кандидат-студента.

Намерения за ползване на общежитие се отбелязват в Справки.

Правата за редакция на кандидатура от кандидат-студент зависят от позволена/забранена за кандидатстване кандидатстудентска кампания.

При прехвърляне на КС към студент не се изтрива профила на КС, а се променя като роля студент

Студенти 

  • Специалност/учебен план и семестър
  • Факултетен номер
  • Бележка към студента с възможност за добавяне на файл
  • Документи:
    • Добавяне на документи към студент 
      • Съобщение към документ
      • Тип документ
  • Бланки:
    • Заявление
    • Заявление за изпит
    • Молба-декларация за стипендия
    • Заявление за разсрочено плащане
    • Декларация за здравно-осигуряване
    • Уверение за банка
    • Заявление-декларация за настаняване
  • Видимост на документа от роли потребители
  • Статус и подстатус на студент:
    • Записан
      • Редовен
      • Прехвърлен от друг ВУЗ
      • Признат семестър
      • Възстановени права прехвърлен
    • Прекъснал
      • Незаверен семестър
      • Неплатена такса
      • Слаб успех
      • Лични причини
      • Здравословни причини
      • Незаписване на семестър
    • Семестриално завършил
    • Дипломиран
      • Бакалавър
      • Магистър
    • Отписан
      • Изключен 
      • Напуснал
    • Отписан с право на дипломиране
      • Отписан с право на дипломиране
  • o   Изпити и оценки от изпити на студента
  • o   Учебен план на студента
    • Оценки по учебен план от Изпитни протоколи със статус „Нанесен в главна книга“
  • Задаване на избираеми и факултативни дисциплини индивидуално за студент

Изпитни протоколи 

 

  • Създаване
  • Редакция
  • Нанасяне на оценки – от преподавател и от учебен отдел
  • Заключване редакция от преподавател
  • Статус „Нанасяне в главна книга“ – прехвърляне на оценки в Учебен план на студента
  • Нанасяне на корекции от учебен отдел
  • Бележка към изпитен протокол
  • Оценки:
    • Дробни:
      • Оценки с думи
      • Оценки с цифри
      • ECTS
    • Цели:
      • Оценка с думи
  • Изпитни сесии:
    • Редовна
    • Поправителна
    • Ликвидационна
    • Поправителен изпит
    • Признати оценки

Документооборот

  • Обработка на документи на студент
    • Резолюция към отразен документ
    • Съобщение към документ
    • Качване на файл
  • Регистър очакващи резолюция и отразени документи
  • Обработка от учебен отдел, управител общежитие и/или финансов отдел, в зависимост видимостта на документа.
  • Преглед на документооборот от преподавател.

Класиране

  • Създаване на класиране:
    • 1-во, 2-ро и 3-то класиране – неограничен брой пъти
    • Генериране на PDF файл с класирането
    • Качване на подписан документ за класиране
    • Отбелязване на приключило класиране
  • Генериране на Excel файл – заглавка+резултати по специалности;

Учебен план

  • Задаване форма на обучение:
    • Редовно
    • Задочно
    • Дистанционно
  • Избор на специалност
  • Въвеждане на професия
  • Срок в обучението по семестри
  • Начална дата, от която влиза в сила учебния план
  • Добавяне на дисциплини за всеки семестър:
    • Задължителни дисциплини
    • Избираеми дисциплини
    • Факултативни дисциплини
      • Група от Избираеми/Факултативни дисциплини
      • Код за конкретна дисциплина
  • Хорариум в часове за всяка дисциплина/група– Лекции, Семинарни, Лабораторни, Извън аудиторна заетост
  • Кредити за всяка дисциплина/група
    • Избор на конкретни факултативни и избираеми дисциплини по учебен план
    • Лог – Информация за извършените действия по конкретен учебен план

Разпис

  • Добавяне на разпис за конкретна специалност към учебен план по учебна година
  • Разпис към няколко учебни плана
  • Разпис по семестри – за конкретен период

Сесии

  • Управление на изпитни сесии
  • Преглед на календар с изпити
  • Управление на изпити – добавяне и редакция на изпит

Учебни зали

  • Тип зала:
    • Аудиторна
    • Семинарна
    • Лаборатория
  • Капацитет на зала

Справки

  • Справка за кандидат-студенти с намерение да ползват общежитие:
    • брой желаещи от общ брой кандидати
    • преглед на желаещите
  • Справки по студенти:
    • Записани
    • Прекъснали

 

Управител общежитие

Настаняване

  • Учебна година
  • Вид настаняване – от списък с тип наематели
  • Период на настаняване
  • Резервиране на легло
  • Наемател – външно лице/студент
  • Освобождаване на стая от наемател
  • Архив настанявания
  • Просрочени настанявания
  • Настаняване на външно лице – българин/чужденец
  • Настаняване на студент
  • Генериране на документи при настаняване

Документооборот

  • Обработка на документи подадени от студент

Начисляване на задължения

  • Задължения за наем
  • Други задължения:
    • Консумативи – ток и вода по блок или по стая;
    •  Други – Счупено, Депозит, Друго;

Плащане на задължения


Тарифи за стая със заемане на 1/2/3/4 легла в стая според тип наемател и тип стая.

Регистър на настанените.

Регистър и управление на блокове, стаи, легла.

Проверка за свободни стаи и свободни легла.      

Добавянето на ново настаняване от стая се отбелязва в меню „Настаняване“.

 

Кандидат-студент

Кандидатстване за Магистър/Бакалавър (Проф. бакалавър)

  • o   Възможност за кандидатстване/регистрация:
    • §  Лични данни
    • §  Образование, оценки и начин на кандидатстване:
      • ·         ДЗИ
      • ·         Изпитен тест във ВУТП
      • ·         Конкурсен изпит/тест във друг ВУЗ
    • §  Документи за кандидатстване
    • §  Желани специалности
    • §  Намерение за ползване на общежитие
  • o   При кандидатстването платформата изчислява бала за съответната специалност
  • o   Магистър:
    • §  Въвеждане на професионално направление и специалност към придобито образование за момента.
    • §  Минимален бал при кандидатстване за магистър.
  • o   Създаване на профил на кандидат-студент след завършване на кандидатура
  • o   Информационно съобщение за успешна регистрация в платформата
  • o   Имейл за потвърждаване на регистрация 
  • o   Задължителна смяна на парола след първоначален вход в системата

Достъп и редакция на кандидатура, в случай, че Учебен отдел позволи

 

Студент - потребител

Добавяне на документи

  • Съобщение към документ
  • Качване на файл

Шаблони на документи – Бланки

Изпити - Преглед на резултати по изпитен протокол

Учебен план

  • По семестри – дисциплина, кредити и оценка

Разпис

  • Учебен разпис за текущите семестър и учебна година

Преподаватели – списък

Задължения към Общежития

 

Преподавател - потребител

Регистър студенти

  • Студентско досие

Учебен план

Учебни зали

Преглед структура на университета

Сесии

  • Календар на изпитите на преподавател
  • Управление изпити – редакция на изпитите на преподавателя
  • Преглед на всички изпити към конкретна специалност
  • Резервиране на дати за изпити

Документооборот

  • Преглед на документи от студент

Изпитни протоколи

  • Преглед и нанасяне на оценки по протокол

 

Финансов отдел

Настаняване

  • Активни
  • Просрочени
  • Архив 

Документооборот

  • Обработка на документи от студент

Платформа учебни центрове

ПЛАНИРАЙ • УПРАВЛЯВАЙ • КОНТРОЛИРАЙ

 

Системата е предназначена за учебни центрове с един или повече филиали, позволява да се насрочват дати и часове за събеседване с клиенти, както и да се води статистика от къде клиентите са научили за Вашия учебен център.

В системата могат да се въведат неограничен брой курсове с прикрепени нива към тях, както и зали където да бъдат изпълнявани.
Системата разполага с функционалността за следене на клиентските депозити и разсрочени плащания, както и за водене на бележки.
Годишен финансов бюджет, разпределен по месеци, който се изчислява автоматично след въвеждане на приходите и разходите към всеки курс + изчисляване на отклонение между очаквания и реалния доход.
Интуитивен и изчистен интерфейс с възможно най-улеснено използване и най-голяма функционалност. Единно място за съхранение на данни за клиенти и служители, както и за минали, настоящи и бъдещи курсове.


ПРОЦЕСИТЕ СВЪРЗАНИ С ДЕЙНОСТТА НА УЧЕБНИЯ ЦЕНТЪР И НЕГОВИТЕ ФИЛИАЛИ


ОСНОВНИ ФУНКЦИИ

   ПЛАНИРАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА:
  • Курсове:
    • Категории към курсове
  • Графици към:
    • Преподаватели
    • Курсисти
    • Зали за провеждане на занятия
    • Курсисти и събеседвания
  • Бюджет:
    • Приходи
    • Разходи
   КОНТРОЛ И АНАЛИЗ:
  • Записани курсисти с отстъпка;
  • Записани курсисти по преподаватели;
  • Записани и събрани средства по курсове;
  • Приходи и разходи по категории;
  • Просрочени плащания на курсисти;
  • Заетост и график на залите по дати;
 
   С ПЛАТФОРМАТА ЗА УЧЕБНИ ЦЕНТРОВЕ Е ЛЕСНО ДА:
  • Въвеждате неограничен брой курсове, с прикрепени към тях нива, както и зали за изпълнението им;
  • Следите клиентските депозити и разсрочени плащания с възможност за водене на бележки относно тази информация;
  • Генерирате автоматично годишен финансов бюджет по месеци;
  • Проследявате отклоненията между реалните и очакваните приходи и разходи;
  • Водите статистика откъде курсистите Ви са научили за учебния център;
  • Насрочвате дати и часове за събеседвания с курсисти.

 

   КОНКУРЕНТНИ ПРЕДИМСТВА:

  • Лесен за боравене интуитивен и изчистен интерфейс с богата функционалност, адаптиран за мобилни устройства.
  • Достъп до подбрана информация за всеки един курс, за всеки ден.
  • Възможност да управлявате профилите на Вашите служители и курсисти.
  • Единно място за съхранение на информация за минали, настоящи и бъдещи действия, както на служителите и курсистите, така и относно курсовете.
  • Календарна статистика за заетостта на всяка зала и всеки филиал, въведен в платформата
  • Автоматизиран асистент при пресмятане на годишен финансов бюджет на предприятието по месеци.
   ОСНОВНИ РАЗДЕЛИ:
  • Начална страница с главна информация
  • Как разбрахте за нас
  • Справки
  • Курсове
  • Курсисти
  • Преподаватели
  • Зали
  • Приходи и разходи
  • Категории курсове
  • Нива курсове
  • Финансов бюджет
 

 


 

СОФТУЕРНА ПЛАТФОРМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДЕЙНОСТИ В
УЧИЛИЩА И ДЕТСКИ ГРАДИНИ

 

  Изготвяне на оферти към клиенти

  Организиране на събития и последващото им отчитане

  Достъп с потребителско име и парола

  Одобряване и отхвърляне на разходи според нивото на достъп

 

Свали брошура 2.5MB

 

ОСНОВНИ ФУНКЦИИ

  ПОТРЕБИТЕЛИ

  • Super admin
  • Служител
  • Аниматор
  • Мениджър офис
  • Шофьор

  НАСТРОЙКИ

  • Цени
  • Категория оферти
  • Типове плащания
  • Типове транспорт
  • Туристически агенции
  • Застрахователни компании
  • PDF опции
  • Горива цени

 

  КЛИЕНТИ

  • Добавяне на клиенти
  • Добавяне на директор
    и учител към клиенти

  ХОТЕЛИ

  • Име
  • Адрес на хотела
  • Звезди на хотела
  • Имейл за контакт
  • Брой стаи
  • В стаите - оборудване
  • Капацитет
  • Лице за контакти
  • Телефон
  • Цени
  • Басейн / Игрище / Зала
  • Ресторант / Име / Звезди
  • Описание
  • Снимка

 

  ОФЕРТИ

  • Създаване на оферти, преглеждат се активни/деактивирани оферти, изпращат се масови имейли с оферти и се преглеждат изпратените имейли

  ТРАНСПОРТ

  • Създаване на оферти, преглеждат се активни/деактивирани оферти, изпращат се масови имейли с оферти и се преглеждат изпратените имейли

  ТРАНСАКЦИИ И ОТЧЕТ

  • Имате достъп до каса, вътрешнофирмени трансакции, трансакции към банка, трансакции към хотел, трансакции на учител към банка.

 

  СЪБИТИЯ

  • Име на събитието
  • PDF документи
  • Категория
  • Начална дата
  • Дължима сума
  • История
  • Крайна дата
  • Плащания
  • Допълнителни разходи

  ПРИХОДИ / РАЗХОДИ

  • В секция Разходи осъществявате плащания към служител, хотел, транспорт, собствен транспорт, клиент, извършване превод към банка и давате заплата. В секция Приходи въвеждате приходи от събитие и от собствен транспорт.

 


Информационен портал за Столична библиотека

 

Реализирани проекти:

 Столична библиотека

На началната страница на интернет портала са разположени:

 

Навигационната лента (някои от менютата имат подменюта)

Бутон за превключване на сайта към английски език

Възможност за търсене в сайта 

Интеграция към профилите на Театър София в социални мрежи

Банер, който се сменя на ротационен принцип

Бутони (с вградени линкове) към страници в сайта или външни страници

Странична навигация

Секция с бутони

Секции с новини, събития, нови издания, ценни дигитални издания. 

Интеграция с FB страниците на филиалите на Столичната библиотека

Бутони с линкове към културните центрове на Библиотеката.

 

Информацията на интернет портала може да бъде обновявана чрез специално проектирана софтуерна система за управление на съдържанието. Посредством визуален административен може да добавя, редактира и трие съдържание на сайта. Информацията на сайта може да се попълва на български и/или друг език. 

 

Основни функции на административния панел:

 

  • За библиотеката - Създавате страници, които ще бъдат видими на сайта. Чрез текстов редактор се оформя текстът, добавят се снимки и видеоклипове:

  • Новини - Добавяне/редактиране/изтриване на новини; Добавяне на дата на публикуване, съдържание, заглавна снимка, качване на снимки.

  • Събития - Добавяне на дата на провеждане, съдържание, снимки. Събитията са видими в раздел Събития и автоматично се въвеждат в културен календар.
  • Кампании и конкурси                                  
  • Медиите за нас – Добавяне на линкове към новини от други сайтове
  • Проекти: Възможност да се добави дата на влизане на сила в проекта, съдържание, да се добавят снимки.
  • Библиотечни пространства
  • Културен календар – Освен добавените събития, тук може да се добави и културно събитие, което ще влезе само в календара. На датите, на които има събитие -  в сайта в календара се вижда името на    събитието.
  • Е-библиотека – добавяне на линкове към електронни каталози. 
  • Контакти – добавяне на информация за контакти на сайта, възможност за вграждане на Google maps карта.
  • Нови книги – В коя секция да бъде публикувана книгата, качване на видеа, заглавие на книгата, автор, издателство, година, каталог, анотация.
  • Периодично издание – Добавя се поредност, заглавие на изданието, подзаглавие, издателство, година, каталог,  снимки
  • Из колекциите – ще бъдат видими в секция ценни дигитални издания на сайта, като могат да се качват PDF файлове.
  • Други книги 
  • Библиографии
  • Мултимедия – Добавяне на видеа от YouTube на сайта чрез линк.
  • Поръчки на дигитално копие -Записват се всички направени поръчки на дигитално копие през сайта. 
  • Е-резервиране на книга – информация за резервиране на книга
  • Други институции 
  • Банер - Добавяне на банери (слайдър) на началната страница на сайта – може да се добавят няколко банера, да се добави текст, линкове, време на показване на банер, дали да е активен или не.
  • Въпроси на читатели - В админ панела, зададените въпроси се виждат в списък, от където може да се види въпроса, езика, дали е отговорено, дали е видим на сайта.
     

 

  • Добавяне на работно време на един или повече филиали:

  • Информация за междубиблиотечно вземане
  • Рекламни банери 
  • Подкрепа – промяна на информацията в Стани дарител

Софтуерни системи