ИНТЕГРАЦИЯ 

Ютилити

Интеграция с Булгартрансгаз:

Проекти:

  • ПРОГРАМЕН МОДУЛ „ДОСТАВКИ” -  за Булгаргаз ЕАД
  • Интерфейс към клиент за заявки и доставки на газ - Енергико Трейдинг България

 

Двупосочна интеграция с Булгартрансгаз за обмен на данни 

Интеграцията е посредством AS4 протокол в EDIGAS формат. 

  • NOMINT заявки от доставчика
  • NOMRES потвърждения от оператора
  • количества на вход за калкулиране на акциз за Агенция Минтници

 

Експорт на отчети към Агенция Митници:

Проекти:

  • ПРОГРАМЕН МОДУЛ „ДОСТАВКИ” -  за Булгаргаз ЕАД
  • Интерфейс към клиент за заявки и доставки на газ - Енергико Трейдинг България

 

Генериране на данни и осигуряване на достъп на Агенция Митници 

Данните се генерират в CSV фромат, по изисквания на Агенция митници 

 


ИНТЕГРАЦИЯ 

РАЗПЛАЩАНИЯ, ФИНАНСИ И СЧЕТОВОДСТВО

 

Интеграция с АЖУР:

Проекти:

  • ПРОГРАМЕН МОДУЛ „ДОСТАВКИ” -  за Булгаргаз ЕАД

 

Двупосочна интеграция между Програмен модул "Доставки" и АЖУР за обмен на данни за фактуриране и фактури 

Интеграцията е посредством XML протокол. 

От Програмен модул "Доставки" към АЖУР се прехвърля следната информация:

  • данни от месечен акт
  • прехвърлени капацитети
  • цени на прехвърлени капацитети
  • акцизи
  • административни данни за клиенти
  • годишна оперативна програма за доставки на газ
  • неприети годишни количества take or pay
  • капацитет в рамките на деня

От АЖУР към Програмен модул "Доставки" се прехвърля следната информация:

  • генерирани фактури по клиенти

Логистика и склад

 

Интеграция със Zeron Зерон:

Проекти:

  • Онлайн магазин Диском ЕООД - интеграция между онлайн магазин на Диском ЕООД и склад Зерон Zeron, разработена от Уеб Трейд WebTrade.

 

В описанието сме се опитали да отговорим на следните въпроси:

 

Интеграцията със Зерон Zeron се реализира с JSON протокол. 

От Зерон Zeron склад се извличат следните данни:

  • Складове
  • Каталог/Групи
  • Продукти
  • Характеристики
  • Снимки
  • Налични количества по складове
  • Цени
  • Статус на поръчка
  • Промяна на поръчка

Към Зерон Zeron се изпращат следните данни:

  • Поръчка
  • Специални цени за поръчка
  • Успешно онлайн заплащане на поръчката 

 

Категории - Администраторът на магазина въвежда категории, като има възможност за въвеждане на подкатегории. За всяка категория се въвежда наименование и изображение. Администраторът организира продуктовите категории. При синхронизация със склад Зерон, администратора отбелязва коя група от Зерон да се свързва към коя категория от магазина. Може повече от една група от Зерон да се свързват към категория от магазина. По този начин Администратора на онлайн магазина може свободно да управлява продуктовата структура на онлайн магазина без да се съобразява със структурата в склад Зерон.

Характеристики на продуктите и търсене – В зависимост от характеристиките на продуктите в Зерон ще бъде организирана информацията за даден продукт. При всякакво положение търсачката търси в следната поредност: категория, име, характеристики. Задължително е снимките да се теглят по един път от складовата програма, защото след тегленето ще се оразмеряват за по-бърза визуализация в магазина.

Наличности – ще се изтеглят от Зерон при необходимост. В администраторския панел се отбелязва при кои категории да се появяват наличностите, когато са под определен бройка, както и каква да е тази бройка.

Разработката направена от Уеб Трейд WebTade включва:

  • Разработка на контролер за заявки към склад Зерон Zeron
  • Структура за групи от склад Зерон Zeron
  • Извличане на групи
  • обработка на получени снимки от base64 към файлове и запис на сървър
  • извличане на групи със страниране до групи от 7-мо ниво
  • функционалност за ръчно обновяване на информация за групите както и регулярно автоматично обновяване 
  • структура и БД за категории и връзка м/у категории и групи
  • преглед на извлечени групи в администраторски панел по нива
  • преглед на категории в администраторски панел
  • Добавяне и редакция на категории и снимки към категории
  • Възможност за създаване на връзки Група ( Зерон Zeron ) към категория ( Онлайн магазин). Добавяне на няколко групи към една категория
  • Функционалност по изтегляне и опресняване на данни за продукти по всички групи
  • Запис на данни за всеки продукт: Обвързана група, ценови елементи, кодове, описания (кратко и пълно), снимки (малка и голяма)
  • Преглед на списък продукти в администраторски панел, търсене по име, код, описание, филтриране по група, странициране
  • Преглед на продукт
  • връзки между Продукт <=> Група <=> Категория
  • функционалност за ръчно обновяване на продукти от категория и цени по продукти
  • Структура и БД на складове
  • Запис и обновяване на складове (само като имена + ZERON ID)
  • Структура и БД на наличности по склад
  • Запис и обновяване на наличности по складове и по продукти
  • Показване на наличности в страница на продукт
     


 

Интеграция с ЕКОНТ:

Проекти:

  • Система за управление на инвентар - Булсатком ЕАД
  • Оналйн магазин https://www.zoomagazin.eu  - Верига зоомагазини "Д-р Стефанов"

 

Еконт предоставя възможност за интеграция на уеб приложение със системата за генериране на товарителници. Чрез системата се улеснява, опростява и автоматизира процеса по предаване на пратки.  

    За успешна интеграция с Еконт, единственото нещо, което е нужно е регистрация и профил във сайта на Еконт. Този профил ни е нужен при комуникацията със API-то на Еконт. Комуникацията има възможност да се осъществява във 2 формата, SOAP и JSON. По време на разработката може да се ползва тестово апи, за което Еконт са предоставили профил и така може да се тества функционалността, без да се създават реални товарителници.


Опциите за изпращане и доставка са:

  • От адрес до адрес
  • От адрес до офис на Еконт
  • От офис на Еконт до адрес
  • От Офис на Еконт до офис на Еконт


В първи и втори случай, куриер ще бъде повикан до зададения адрес да вземе пратката, а във трети и четвърти се очаква товарителницата да бъде генерирана предварително и да се донесе пратката лично в съответния офис за изпращане.
За да се създаде успешно товарителница е задължително подаването на реален адрес на изпращач и получател или кодове на офиси, пощенски кодове и имена и телефон на подателя и получателя. API-то предлага възможност за създаване на няколко типа пратки, според размери, брой и тегло. Колет, пале и карго. Цената на услугата се пресмята и варира в зависимост от множество фактори. Тя се образува главно от типа пратка, теглото и, вида на изпращане и доставка и дистанцията. 
    Има и няколко незадължителни/ избираеми параметри, които може да бъдат подадени към Еконт, които да дадат допълнителна информация за пратката или да направят различни настройки.  Може да се отбележи дали да се изпрати SMS на получателя информиращ го за доставката, дали получателя му се полага преглед или не, дали поръчката да има наложен платеж и в какъв времеви диапазон куриера да пристигне за вземане на пратката.
    След задаване на всички задължителни и незадължителни параметри, може да се изпрати заявка, която да пресметне колко ще струва тази услуга и кога се очаква да се извърши заявката.  
    Когато се изпрати вече успешна заявка за генериране на товарителница към Еконт, получаваме идентификационния номер на товарителницата. С този идентификационен номер е възможно изпращането на друга заявка, с която да проследим пратката и нейният статус. Ако нещо се е объркало, също имаме възможност със същият номер, да изпратим заявка, която да изтрие товарителницата от системата на Еконт.
    В случай че има зададен наложен платеж, трябва да се подаде и IBAN, BIC и валута.

 

Интеграция с ГЕНСОФТ GENSOFT MoneyWorks:

 

Проекти: Оналйн магазин https://www.perfectbg.net/ - „Перфект Офис” ООД

 

Интеграцията със софтуера за склад, търговия, производство и счетоводство на GenSoft MoneyWorks позволява двупосочна синхронизация на:

  • поръчки
  • клиенти
  • продукти
  • промоционални цени
  • производител
  • и други

Продуктови детайли и характеристики между складовата програма и интернет магазина. При промяна по някои от продуктите или клиентите в складовата програма (код на продукта, количество, промяна на цената, марка на търговеца, категория, име и др.) се осъществява синхронизация на данните. Интервалите, кога да се случва синхронизацията, са определени от търговеца, като може да варира от ежеседмично до това да се случва на няколко минути. По този начин търговеца има възможност да се съобразява с динамиката на своите продажби и наличностите и не се ангажира с ръчна синхронизация, защото всичко е автоматизирано.

В зависимост от броя на продуктите в складовата програма прехвърлянето на продуктите в електронния магазин се случва по най-ефикасния и бърз начин. За да не отнема много време една синхронизация на всичко от складовата програма, при наличие на много продукти, клиенти и др., може да бъде разделена на части. По този начин някои критични за търговеца характеристики, които са в складовата програма, могат да се прехвърлят за по-кратко време и през по-малък интервал от време. Други синхронизации, които нямат толкова голям приоритет, могат да бъдат направени да се случват през по-голям период от време.

Поръчки, направени в интернет магазина, автоматично се изпращат към складовата програма. Като се взима информация за поръчката и е възможно наличие на грешки при синхронизацията. В такъв случаи се изпраща отговор от GenSoft каква е грешката и защо поръчката не е успяла да се изпрати - проблем с наличност, със склад, невалиден код и др.

При наличие на промоции на продуктите, след въвеждане на такава в GenSoft и след минаването на синхронизацията се записват в електронния магазин от кога до кога е промоцията, количество, цена и др.

Интеграцията с GenSoft позволява да са в съответствие информацията в складовата програма и тази в електронния магазин. Като има широк спектър от варианти как може да бъде
имплементирано. Синхронизацията се прави по такъв начин, че информацията от GenSoft се синхронизира като се съобразява с нуждите на бизнеса и на търговеца.

 


ИНТЕГРАЦИЯ С VIBER/SMS СЪОБЩЕНИЯ

Проекти:

AutoCM - Софтуерна платформа за управление на лизингови договори за превозни средства.

 

Интеграция между софтуерната платформа AutoCM и LinkMobility:

 

Възможност за изпращане на съобщение по Viber или SMS.

Получаване на отговор със статус на изпратеното съобщение директно в системата.

 

Изпращане на съобщение към телефонен номер от системата на AutoCM:

След избор на клиент, в текстовите полета се въвежда съобщението, което трябва да получи клиента в текстовите полета.

 

Възможност за попълване и на двете текстови полета. Ако клиентът няма наличен Viber - автоматично се изпраща SMS съобщение. Ако клиентът трябва да получи и SMS когато има наличен Viber, задължително трябва да е попълнено текстовото поле за SMS съобщение.

Има въведени ограничения за брой символи:

• Viber съобщение - Ограничението за въведените символи е 1000 на кирилица или латиница. Ако контактното лице няма Viber, системата автоматично ще изпрати SMS.

• SMS съобщение – Ограничението за въведените символи е 160 на латиница и 70 на кирилица.

 

Изпратеното съобщение автоматично се запазва в системата. Системата автоматично добавя статусите.

 

  • При Viber се записва статус на изпращане и статус при прочитане на съобщението:

  • при SMS се записва статус на изпращане:

 

В регистър, логнатия потребител може да види справка за броят на изпратените Viber/SMS съобщения по месец:

 

 

Получаване на съобщения:

 

Viber: SMS:


 
 


МОНИТОРИНГ НА СЪРВЪРНИ СИСТЕМИ

Услугата е предоставена от нашият партньор Ти Си Консултинг Груп

Услуги:

   СИСТЕМНА АДМИНИСТРАЦИЯ
  • firewall
  • натоварване
  • разширения
  • аварийно възстановяване 
  • Ежедневен бекъп база данни и документи с 60 дни roll back на файлово ниво
  • Следене изтичане и подновяване на SSL сертификати

 

   АВТОМАТИЧНИ ТРИГЕРИ И ИЗГОТВЯНЕ НА SLA РЕПОРТИ ЗА:

  • /etc/passwd has been changed

  • Configured max number of open filedescriptors is too low

  • Configured max number of processes is too low

  • Getting closer to process limit

  • High CPU utilization

  • High ICMP ping loss

  • High ICMP ping response time

  • High memory utilization

  • High response time - inventor.bulsat.com

  • High swap space usage

  • HTTP service is down

  • Index page does not work - inventor.bulsat.com

  • Host  been restarted

  • Lack of available memory

  • Load average is too high

  • Operating system description has changed

  • SSH service is down on

  • System name has changed

  • Unavailable by ICMP ping

 

   24 часов мониторинг с реакция в работно време.

 

 

  СЛЕДЕНЕ НА СЛЕДНИТЕ ПАРАМЕТРИ:
  • Apache Web server
    • bytes.rate
    • CPU utilization
    • Memory usage (rss)
    • Memory usage (vsize)
    • Number of processes running
    • Requests per second
    • Service ping
    • Service response time
    • Total bytes
    • Total requests
    • Total requests delta per minute
    • Total workers busy
    • Total workers idle
    • Uptime
    • Version
    • Workers closing connection
    • Workers DNS lookup
    • Workers finishing
    • Workers idle cleanup
    • Workers keepalive (read)
    • Workers logging
    • Workers reading request
    • Workers sending reply
    • Workers slot with no current process
    • Workers starting up
    • Workers waiting for connection
  • CPU
    • Contex switches per secon
    • CPU guest nice time
    • CPU guest time
    • CPU idle time
    • CPU interrupt time
    • CPU iowait time
    • CPU nice time
    • PU softirq time
    • CPU steal time
    • CPU system time
    • CPU user time
    • CPU idle time: CPU utilization
    • Interrupts per second
    • Load average (1m avg)
    • Load average (5m avg)
    • Load average (15m avg)
    • Number of CPUs
  • Disk and File system
    •  Disk average queue size
    • Disk read rate
    • Disk read request avg waiting time (r_await)
    • Disk utilization
    • Disk write rate
    • Disk write request avg waiting time (w_await)
    • Free inodes
    • Space utilization
    • Total space
    • Used space
  • Application
    • Maximum number of processes
    • Number of logged in users
    • Number of processes
    • Number of running processes
    • System boot time
    • System description
    • System local time
    • System name
  • HTTP service 
  • Network interface
    • Bits received
    • Bits sent
    • Inbound packets discarded
    • Inbound packets with errors
    • Interface type
    • Operational status
    • Outbound packets discarded
    • Outbound packets with errors
  • Memory
    •  Available memory
    • Free swap space
    • Memory utilization
    • Total memory
    • Total swap space
  • Database
    • Aborted clients per second
    • Aborted connections per second
    • Binlog cache disk use
    • Buffer pool efficiency
    • Buffer pool utilization
    • Bytes received
    • Bytes sent
    • Calculated value of innodb_log_file_size
    • Command Delete per second
    • Command Insert per second
    • Command Select per second
    • Command Update per second
    • Connection errors accept per second
    • Connection errors internal per second
    • Connection errors max connections per second
    • Connection errors peer address per second
    • Connection errors select per second
    • Connection errors tcpwrap per second
    • Connections per second
    • Created tmp files on disk per second
    • Created tmp tables on disk per second
    • Created tmp tables on memory per second
    • InnoDB buffer pool pages free
    • InnoDB buffer pool pages total
    • InnoDB buffer pool read requests per second
    • InnoDB buffer pool reads per second
    • Innodb buffer pool wait free
    • Innodb log written
    • Innodb number open files
    • InnoDB row lock time
    • InnoDB row lock time max
    • InnoDB row lock waits
    • Max used connections
    • Open table definitions
    • Open tables
    • Queries per second
    • Questions per second
    • Slow queries per second
    • Threads cached
    • Threads connected
    • Threads created per second
    • Threads running
    • Uptime
  • Security
    •  Checksum of /etc/passwd
  • SSH service is running
  • Ping
    •  ICMP loss
    • ICMP ping
    • ICMP response time

 

 

 


Софтуерни системи