ACADI - информационна софтуерна платформа за управление на кандидатстудентски прием, учебния процес, изпити и общежития
Предназначение на софтуерната платформа ACADI.BG
- Софтуерната платформа ACADI.BG е предназначена за използване от висшите учебни заведения (преди висшите училища) за цялостната организация на тяхната дейност.
- платформата е предназначена за използване от студентски отдел, преподаватели, финанси, общежития, кандидат-студенти, студенти и лекари
Основни функции
- създаване и управление на организационната структура на висшето учебно заведение
- настройка на учебните години и учебната програма, тъй като могат да бъдат активни няколко учебни програми
- ръководене на кандидатстудентска кампания за бакалаври, магистри и доктори
- кандидат-студентски профил с възможност за редакция, заверка от учебен отдел
- настройка до 10 класирания, възможност за тестово класиране по всяко време, резерви, генериране на списъци
- студентско досие
- настаняване в общежитие - управление на блокове, стаи, легла, цени на стаите, настаняване на външни лица.
- документооборот с възможност студентите да подават електронни документи през своя профил и академичният отдел да одобрява документите
- задаване на изпитни сесии, модул за задаване на изпитни дати в зависимост от графика на преподавателя и студентската група
- водене на изпитни протоколи - групови и индивидуални, преподаватели поставят оценки, които впоследствие се виждат в профила на студента
- класни стаи
- студентски задължения - изчисляване на задължения за наем, ток, вода, допълнителни такси
- възможност за плащане през профила с банкова карта и чрез e-pay. възможност за плащане на студентски такси чрез ПОС терминал.
Кандидатска кампания
- Възможност за избор на една или няколко образователни степени:
- бакалавър
- Професионален бакалавър
- Магистърска степен
- Лекар
- Добавяне на неограничен брой класирания (за прием на студенти)
- Определяне на период на активност на кампанията – начална и крайна дата
- Обвързване на кандидатстудентската кампания с академичната година
- Редовна държавна поръчка
- Плаща се редовно
- Задочна държавна поръчка
- Задочно платено
- Дистанционни държавни поръчки
- Въвеждане на абитуриентски учебни предмети и направления
- Право на кандидатстване по кандидатстудентска кампания - разрешено/забранено
Правата за редактиране на заявлението от кандидат-студент зависят от кандидат-студентската кампания, разрешена/забранена за кандидатстване.
Кандидат-студентите използват платформата, за да регистрират кандидатстване за избрана от тях кампания.
Академичен отдел може да изпраща индивидуални и групови съобщения до кандидат-студенти.
Учебна година
- Задайте период на дейност от учебната година
- Учебна година - календар на работните/неработните дни
Учебната година е задължителен компонент при създаване на Кандидатстудентска кампания, Настаняване в общежитие, съставяне на График, Сесия, Справка за изпит.
трупи
- Проследяване на действията на потребителите в платформата на база кой, кога, какво
Съобщения и известия
- Платформата поддържа вътрешни съобщения - известия и съобщения, изпратени по имейл.
- Архивирайте изпратените съобщения
- Известия при добавяне на документ (за документооборот) от студент
Учебен отдел
Управление на организационната структура на университета
- Факултети
- отдели
- Катедрата е свързана с определен факултет
- Преподавателите са свързани с катедрата
- отдели
- Преподавателите са свързани с катедрата
- Професионални направления
- Специалности
- Специалността е свързана с факултет, катедра, степен и професионално направление
- дисциплини
- Дисциплина може да се свърже към една или повече специалности
При създаването на Учебен план се задава Специалност, Професионално направление и Дисциплини.
Специалности се посочват при създаване на Кандидатстудентска кампания, Учебен план, Разпис, Сесии, при кандидатура на Кандидат-студент и при прехвърляне на КС към студент.
Автоматично се изчислява бала за конкретна специалност.
Кандидат-студенти
- Редакция на профил на кандидат-студент:
- Лични данни
- Оценки и начин за участие в класиране
- Документи за кандидатстване
- Желани специалности
- Намерение за ползване на общежитие
- Управляване на права за редакция на кандидатура от кандидат-студент:
- За конкретен Кандидат-студент
- За конкретна Кандидатстудентска кампания
- Импортиране на резултати от теста:
- Английски език
- Биология
- Общообразователен тест
- Статус за кандидат-студент:
- За обработка
- Изчакване документи
- Обработен
- Недопуснат до класиране
- Некласифициран
- резерва
- Класиран
- Записан
- Подстатут за кандидат-студент:
- Статус Класиран с подстатус:
- 1 класиране
- 2 класиране
- 3 класиране
- Статус Некласифициран с подстатус:
- 1 класиране
- 2 класиране
- 3 класиране
- Състояние "Обработка":
- Регистриран
- Изчакване на онлайн корекция
- Изчакване на оригинали
- Обработка на оригинали
- Статус Класиран с подстатус:
- Бележки към кандидат-студенти
- Експорт на кандидат-студенти
- Лог за Кандидат-студенти - Запис на информация за действията по кандидатура на кандидат-студент
- Нотификация по имейл за действия по кандидатура на кандидат-студенти
- Регистър на кандидат-студенти
- Прехвърляне на кандидат-студент към студент
Всяка редакция от Учебен отдел по конкретна кандидатура се отразява в профила на Кандидат-студента.
Намерения за ползване на общежитие се отбелязват в Справки.
Правата за редакция на кандидатура от кандидат-студент зависят от позволена/забранена за кандидатстване кандидатстудентска кампания.
При прехвърляне на КС към студент не се изтрива профила на КС, а се променя като роля студент
Ученици
- Специалност/учебен план и семестър
- Факултетен номер
- Бележка към студента с възможност за добавяне на файл
- Документи:
- Добавяне на документи към студент
- Съобщение към документ
- тип на документа
- Добавяне на документи към студент
- Форми:
- Изявление
- Заявление за изпит
- Молба-декларация за стипендия
- Заявление за разсрочено плащане
- Декларация за здравно-осигуряване
- Уверение за банка
- Заявление-декларация за настаняване
- Видимост на документа от роли потребители
- Статус и подстатус на ученик:
- Записан
- Редовен
- Прехвърлен от друг ВУЗ
- Признат семестър
- Възстановени права прехвърлен
- Прекъснал
- Незаверен семестър
- Неплатена такса
- Слаб успех
- Лични причини
- Здравословни причини
- Незаписване на семестър
- Семестриално завършил
- Завършил
- Бакалавър
- Магистър
- Изключено
- Изключен
- Напуснал
- Отписан с право на дипломиране
- Отписан с право на дипломиране
- Записан
- o Изпити и оценки от изпити на студента
- o Учебен план на студента
- Оценки по учебен план от Изпитни протоколи със статус „Нанесен в главна книга“
- Задаване на избираеми и факултативни дисциплини индивидуално за студент
Изпитни протоколи
- Създаване
- Редакция
- Нанасяне на оценки – от преподавател и от учебен отдел
- Заключване редакция от преподавател
- Статус „Нанасяне в главна книга“ – прехвърляне на оценки в Учебен план на студента
- Нанасяне на корекции от учебен отдел
- Бележка към изпитен протокол
- Оценки:
- дробен:
- Оценки с думи
- Оценки с цифри
- ECTS
- Цели:
- Оценка с думи
- дробен:
- Изпитни сесии:
- Редовен
- Поправителна
- Ликвидационна
- Поправителен изпит
- Признати оценки
Документооборот
- Обработка на документи на студент
- Резолюция към отразен документ
- Съобщение към документ
- Качване на файл
- Регистър очакващи резолюция и отразени документи
- Обработка от учебен отдел, управител общежитие и/или финансов отдел, в зависимост видимостта на документа.
- Преглед на документооборот от преподавател.
Класиране
- Създаване на класиране:
- 1-во, 2-ро и 3-то класиране – неограничен брой пъти
- Генериране на PDF файл с класирането
- Качване на подписан документ за класиране
- Отбелязване на приключило класиране
- Генериране на Excel файл – заглавка+резултати по специалности;
Учебен план
- Задаване форма на обучение:
- Редовно
- Задочно
- Дистанционно
- Избор на специалност
- Въвеждане на професия
- Срок в обучението по семестри
- Начална дата, от която влиза в сила учебния план
- Добавяне на дисциплини за всеки семестър:
- Задължителни дисциплини
- Избираеми дисциплини
- Избираеми дисциплини
- Група от Избираеми/Факултативни дисциплини
- Код за конкретна дисциплина
- Хорариум в часове за всяка дисциплина/група– Лекции, Семинарни, Лабораторни, Извън аудиторна заетост
- Кредити за всяка дисциплина/група
- Избор на конкретни факултативни и избираеми дисциплини по учебен план
- Лог – Информация за извършените действия по конкретен учебен план
Разпис
- Добавяне на разпис за конкретна специалност към учебен план по учебна година
- Разпис към няколко учебни плана
- Разпис по семестри – за конкретен период
Сесии
- Управление на изпитни сесии
- Преглед на календар с изпити
- Управление на изпити – добавяне и редакция на изпит
Учебни зали
- Тип зала:
- Аудитория
- Семинарна
- Лаборатория
- Капацитет на зала
Препратки
- Справка за кандидат-студенти с намерение да ползват общежитие:
- брой желаещи от общ брой кандидати
- преглед на желаещите
- Справки по студенти:
- Записани
- Прекъснали
Управител общежитие
Настаняване
- Учебна година
- Вид настаняване – от списък с тип наематели
- Период на настаняване
- Резервиране на легло
- Наемател – външно лице/студент
- Освобождаване на стая от наемател
- Архив настанявания
- Просрочени настанявания
- Настаняване на външно лице – българин/чужденец
- Настаняване на студент
- Генериране на документи при настаняване
Документооборот
- Обработка на документи подадени от студент
Начисляване на задължения
- Задължения за наем
- Други задължения:
- Консумативи – ток и вода по блок или по стая;
- Други – Счупено, Депозит, Друго;
Плащане на задължения
Тарифи за стая със заемане на 1/2/3/4 легла в стая според тип наемател и тип стая.
Регистър на настанените.
Регистър и управление на блокове, стаи, легла.
Проверка за свободни стаи и свободни легла.
Добавянето на ново настаняване от стая се отбелязва в меню „Настаняване“.
кандидат-студент
Кандидатстване за Магистър/Бакалавър (Проф. бакалавър)
- o Възможност за кандидатстване/регистрация:
- § Лични данни
- § Образование, оценки и начин на кандидатстване:
- · ДЗИ
- · Изпитен тест във ВУТП
- · Конкурсен изпит/тест във друг ВУЗ
- § Документи за кандидатстване
- § Желани специалности
- § Намерение за ползване на общежитие
- o При кандидатстването платформата изчислява бала за съответната специалност
- o Магистър:
- § Въвеждане на професионално направление и специалност към придобито образование за момента.
- § Минимален бал при кандидатстване за магистър.
- o Създаване на профил на кандидат-студент след завършване на кандидатура
- o Информационно съобщение за успешна регистрация в платформата
- o Имейл за потвърждаване на регистрация
- o Задължителна смяна на парола след първоначален вход в системата
Достъп и редакция на кандидатура, в случай, че Учебен отдел позволи
Студент - потребител
Добавяне на документи
- Съобщение към документ
- Качи файл
Шаблони за документи - Формуляри
Изпити - Преглед на резултатите по изпитен протокол
учебна програма
- По семестри – дисциплина, кредити и оценка
График
- Учебна справка за текущия семестър и учебната година
Лектори - списък
Задължения към общежитията
Учител - потребител
Регистрирайте студенти
- Студентско досие
учебна програма
Класни стаи
Обзор на структурата на университета
Сесии
- Календар на учителските изпити
- Управление на изпити - редакция на изпитите на учителя
- Вижте всички изпити за конкретна специалност
- Записване на изпитни дати
Документооборот
- Преглед на документи от ученик
Изпитни протоколи
- Прегледайте и приложете точки по протокол
Финансов отдел
Настаняване
- Активен
- Просрочени
- Архив
Документооборот
- Обработка на документи от студент