ACADI - информационна софтуерна платформа за управление на кандидатстудентски прием, учебния процес, изпити и общежития

Предназначение на софтуерната платформа ACADI.BG 

  • Софтуерната платформа ACADI.BG е предназначена за използване от висшите учебни заведения (преди висшите училища) за цялостната организация на тяхната дейност.
  • платформата е предназначена за използване от студентски отдел, преподаватели, финанси, общежития, кандидат-студенти, студенти и лекари 

Основни функции 

  • създаване и управление на организационната структура на висшето учебно заведение
  • настройка на учебните години и учебната програма, тъй като могат да бъдат активни няколко учебни програми
  • ръководене на кандидатстудентска кампания за бакалаври, магистри и доктори
    • кандидат-студентски профил с възможност за редакция, заверка от учебен отдел
  • настройка до 10 класирания, възможност за тестово класиране по всяко време, резерви, генериране на списъци
  • студентско досие
  • настаняване в общежитие - управление на блокове, стаи, легла, цени на стаите, настаняване на външни лица.
  • документооборот с възможност студентите да подават електронни документи през своя профил и академичният отдел да одобрява документите
  • задаване на изпитни сесии, модул за задаване на изпитни дати в зависимост от графика на преподавателя и студентската група
  • водене на изпитни протоколи - групови и индивидуални, преподаватели поставят оценки, които впоследствие се виждат в профила на студента
  • класни стаи
  • студентски задължения - изчисляване на задължения за наем, ток, вода, допълнителни такси
    • възможност за плащане през профила с банкова карта и чрез e-pay. възможност за плащане на студентски такси чрез ПОС терминал.

Кандидатска кампания 

  • Възможност за избор на една или няколко образователни степени:
    • бакалавър
    • Професионален бакалавър
    • Магистърска степен
    • Лекар
  • Добавяне на неограничен брой класирания (за прием на студенти)
  • Определяне на период на активност на кампанията – начална и крайна дата
  • Обвързване на кандидатстудентската кампания с академичната година
    • Редовна държавна поръчка
    • Плаща се редовно
    • Задочна държавна поръчка
    • Задочно платено
    • Дистанционни държавни поръчки
  • Въвеждане на абитуриентски учебни предмети и направления
  • Право на кандидатстване по кандидатстудентска кампания - разрешено/забранено

Правата за редактиране на заявлението от кандидат-студент зависят от кандидат-студентската кампания, разрешена/забранена за кандидатстване.

Кандидат-студентите използват платформата, за да регистрират кандидатстване за избрана от тях кампания.

Академичен отдел може да изпраща индивидуални и групови съобщения до кандидат-студенти.

Учебна година 

  • Задайте период на дейност от учебната година
  • Учебна година - календар на работните/неработните дни

Учебната година е задължителен компонент при създаване на Кандидатстудентска кампания, Настаняване в общежитие, съставяне на График, Сесия, Справка за изпит.

трупи 

  • Проследяване на действията на потребителите в платформата на база кой, кога, какво

Съобщения и известия 

  • Платформата поддържа вътрешни съобщения - известия и съобщения, изпратени по имейл.
  • Архивирайте изпратените съобщения
  • Известия при добавяне на документ (за документооборот) от студент

 

Учебен отдел

Управление на организационната структура на университета 

  • Факултети
  • отдели
    • Катедрата е свързана с определен факултет
    • Преподавателите са свързани с катедрата
  • отдели
    • Преподавателите са свързани с катедрата
  • Професионални направления
  • Специалности
    • Специалността е свързана с факултет, катедра, степен и професионално направление
  • дисциплини
    • Дисциплина може да се свърже към една или повече специалности

При създаването на Учебен план се задава Специалност, Професионално направление и Дисциплини.

Специалности се посочват при създаване на Кандидатстудентска кампания, Учебен план, Разпис, Сесии, при кандидатура на Кандидат-студент и при прехвърляне на КС към студент.

Автоматично се изчислява бала за конкретна специалност.

Кандидат-студенти

  • Редакция на профил на кандидат-студент:
    • Лични данни
    • Оценки и начин за участие в класиране
    • Документи за кандидатстване
    • Желани специалности
    • Намерение за ползване на общежитие
  • Управляване на права за редакция на кандидатура от кандидат-студент:
    • За конкретен Кандидат-студент
    • За конкретна Кандидатстудентска кампания
  • Импортиране на резултати от теста:
    • Английски език
    • Биология
    • Общообразователен тест
  • Статус за кандидат-студент:
    • За обработка
    • Изчакване документи
    • Обработен
    • Недопуснат до класиране
    • Некласифициран 
    • резерва
    • Класиран
    • Записан
  • Подстатут за кандидат-студент:
    • Статус Класиран с подстатус:
      • 1 класиране
      • 2 класиране
      • 3 класиране
    • Статус Некласифициран с подстатус:
      • 1 класиране
      • 2 класиране
      • 3 класиране
    • Състояние "Обработка":
      • Регистриран
      • Изчакване на онлайн корекция
      • Изчакване на оригинали
      • Обработка на оригинали
  • Бележки към кандидат-студенти
  • Експорт на кандидат-студенти
  • Лог за Кандидат-студенти - Запис на информация за действията по кандидатура на кандидат-студент
  • Нотификация по имейл за действия по кандидатура на кандидат-студенти
  • Регистър на кандидат-студенти
  • Прехвърляне на кандидат-студент към студент

Всяка редакция от Учебен отдел по конкретна кандидатура се отразява в профила на Кандидат-студента.

Намерения за ползване на общежитие се отбелязват в Справки.

Правата за редакция на кандидатура от кандидат-студент зависят от позволена/забранена за кандидатстване кандидатстудентска кампания.

При прехвърляне на КС към студент не се изтрива профила на КС, а се променя като роля студент

Ученици 

  • Специалност/учебен план и семестър
  • Факултетен номер
  • Бележка към студента с възможност за добавяне на файл
  • Документи:
    • Добавяне на документи към студент 
      • Съобщение към документ
      • тип на документа
  • Форми:
    • Изявление
    • Заявление за изпит
    • Молба-декларация за стипендия
    • Заявление за разсрочено плащане
    • Декларация за здравно-осигуряване
    • Уверение за банка
    • Заявление-декларация за настаняване
  • Видимост на документа от роли потребители
  • Статус и подстатус на ученик:
    • Записан
      • Редовен
      • Прехвърлен от друг ВУЗ
      • Признат семестър
      • Възстановени права прехвърлен
    • Прекъснал
      • Незаверен семестър
      • Неплатена такса
      • Слаб успех
      • Лични причини
      • Здравословни причини
      • Незаписване на семестър
    • Семестриално завършил
    • Завършил
      • Бакалавър
      • Магистър
    • Изключено
      • Изключен 
      • Напуснал
    • Отписан с право на дипломиране
      • Отписан с право на дипломиране
  • o   Изпити и оценки от изпити на студента
  • o   Учебен план на студента
    • Оценки по учебен план от Изпитни протоколи със статус „Нанесен в главна книга“
  • Задаване на избираеми и факултативни дисциплини индивидуално за студент

Изпитни протоколи 

 

  • Създаване
  • Редакция
  • Нанасяне на оценки – от преподавател и от учебен отдел
  • Заключване редакция от преподавател
  • Статус „Нанасяне в главна книга“ – прехвърляне на оценки в Учебен план на студента
  • Нанасяне на корекции от учебен отдел
  • Бележка към изпитен протокол
  • Оценки:
    • дробен:
      • Оценки с думи
      • Оценки с цифри
      • ECTS
    • Цели:
      • Оценка с думи
  • Изпитни сесии:
    • Редовен
    • Поправителна
    • Ликвидационна
    • Поправителен изпит
    • Признати оценки

Документооборот

  • Обработка на документи на студент
    • Резолюция към отразен документ
    • Съобщение към документ
    • Качване на файл
  • Регистър очакващи резолюция и отразени документи
  • Обработка от учебен отдел, управител общежитие и/или финансов отдел, в зависимост видимостта на документа.
  • Преглед на документооборот от преподавател.

Класиране

  • Създаване на класиране:
    • 1-во, 2-ро и 3-то класиране – неограничен брой пъти
    • Генериране на PDF файл с класирането
    • Качване на подписан документ за класиране
    • Отбелязване на приключило класиране
  • Генериране на Excel файл – заглавка+резултати по специалности;

Учебен план

  • Задаване форма на обучение:
    • Редовно
    • Задочно
    • Дистанционно
  • Избор на специалност
  • Въвеждане на професия
  • Срок в обучението по семестри
  • Начална дата, от която влиза в сила учебния план
  • Добавяне на дисциплини за всеки семестър:
    • Задължителни дисциплини
    • Избираеми дисциплини
    • Избираеми дисциплини
      • Група от Избираеми/Факултативни дисциплини
      • Код за конкретна дисциплина
  • Хорариум в часове за всяка дисциплина/група– Лекции, Семинарни, Лабораторни, Извън аудиторна заетост
  • Кредити за всяка дисциплина/група
    • Избор на конкретни факултативни и избираеми дисциплини по учебен план
    • Лог – Информация за извършените действия по конкретен учебен план

Разпис

  • Добавяне на разпис за конкретна специалност към учебен план по учебна година
  • Разпис към няколко учебни плана
  • Разпис по семестри – за конкретен период

Сесии

  • Управление на изпитни сесии
  • Преглед на календар с изпити
  • Управление на изпити – добавяне и редакция на изпит

Учебни зали

  • Тип зала:
    • Аудитория
    • Семинарна
    • Лаборатория
  • Капацитет на зала

Препратки

  • Справка за кандидат-студенти с намерение да ползват общежитие:
    • брой желаещи от общ брой кандидати
    • преглед на желаещите
  • Справки по студенти:
    • Записани
    • Прекъснали

 

Управител общежитие

Настаняване

  • Учебна година
  • Вид настаняване – от списък с тип наематели
  • Период на настаняване
  • Резервиране на легло
  • Наемател – външно лице/студент
  • Освобождаване на стая от наемател
  • Архив настанявания
  • Просрочени настанявания
  • Настаняване на външно лице – българин/чужденец
  • Настаняване на студент
  • Генериране на документи при настаняване

Документооборот

  • Обработка на документи подадени от студент

Начисляване на задължения

  • Задължения за наем
  • Други задължения:
    • Консумативи – ток и вода по блок или по стая;
    •  Други – Счупено, Депозит, Друго;

Плащане на задължения


Тарифи за стая със заемане на 1/2/3/4 легла в стая според тип наемател и тип стая.

Регистър на настанените.

Регистър и управление на блокове, стаи, легла.

Проверка за свободни стаи и свободни легла.      

Добавянето на ново настаняване от стая се отбелязва в меню „Настаняване“.

 

кандидат-студент

Кандидатстване за Магистър/Бакалавър (Проф. бакалавър)

  • o   Възможност за кандидатстване/регистрация:
    • §  Лични данни
    • §  Образование, оценки и начин на кандидатстване:
      • ·         ДЗИ
      • ·         Изпитен тест във ВУТП
      • ·         Конкурсен изпит/тест във друг ВУЗ
    • §  Документи за кандидатстване
    • §  Желани специалности
    • §  Намерение за ползване на общежитие
  • o   При кандидатстването платформата изчислява бала за съответната специалност
  • o   Магистър:
    • §  Въвеждане на професионално направление и специалност към придобито образование за момента.
    • §  Минимален бал при кандидатстване за магистър.
  • o   Създаване на профил на кандидат-студент след завършване на кандидатура
  • o   Информационно съобщение за успешна регистрация в платформата
  • o   Имейл за потвърждаване на регистрация 
  • o   Задължителна смяна на парола след първоначален вход в системата

Достъп и редакция на кандидатура, в случай, че Учебен отдел позволи

 

Студент - потребител

Добавяне на документи

  • Съобщение към документ
  • Качи файл

Шаблони за документи - Формуляри

Изпити - Преглед на резултатите по изпитен протокол

учебна програма

  • По семестри – дисциплина, кредити и оценка

График

  • Учебна справка за текущия семестър и учебната година

Лектори - списък

Задължения към общежитията

 

Учител - потребител

Регистрирайте студенти

  • Студентско досие

учебна програма

Класни стаи

Обзор на структурата на университета

Сесии

  • Календар на учителските изпити
  • Управление на изпити - редакция на изпитите на учителя
  • Вижте всички изпити за конкретна специалност
  • Записване на изпитни дати

Документооборот

  • Преглед на документи от ученик

Изпитни протоколи

  • Прегледайте и приложете точки по протокол

 

Финансов отдел

Настаняване

  • Активен
  • Просрочени
  • Архив 

Документооборот

  • Обработка на документи от студент

webtrade
Контакти
map София, ул. Слатинска 101а
smartphone +359 2 488 17 34
mail office@webtrade.bg

Софтуерни системи