- Начало
- Разработване софтуерни системи
- Разработване на софтуерни системи
Разработване на софтуерни системи
ОПИСАНИЕ НА ПРОЦЕСА ПО РАЗРАБОТВАНЕ НА СОФТУЕРНИ СИСТЕМИ НА УЕБ ТРЕЙД
Използваме agile и scrum методология за разработване и внедряване на нашите проекти. При неясни изисквания разработването на софтуера може да отнеме повече време, затова използваме бързи прототипи, за да помогнем на клиентите ни да се ориентират и придобият представа за дизайна и функционалността възможно най-рано и ако се налага да направим корекции.
В ПОВЕЧЕТО ОТ ПРОЕКТИТЕ НИЕ РАБОТИМ ПО СЛЕДНИЯ ПРОЦЕС:
ПЪРВОНАЧАЛНО ОБСЪЖДАНЕ НА ПАРАМЕТРИТЕ НА ПРОЕКТА |
ЦЕЛ: да се състави бюджет, да се определи броя и типа от вътрешни и външни потребители на платформата, персонализирани процеси, интеграция с външни платформи, отчитане, фактуриране, нужда от обработка и съхранение на информация. РЕЗУЛТАТ: бюджет и време за разработване и внедряване, технология. |
|
АНАЛИЗ НА ВИСОКО НИВО |
ЦЕЛ: среща на експертно равнище с възложителя за определяне на фазите, разделяне на бюджета по фазите, сложност на фазите и зависимости. РЕЗУЛТАТ: решение за цялостен или фазов подход за разработване. |
|
СЪСТАВЯНЕ НА ДЕТАЙЛНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ СОФТУЕРНАТА СИСТЕМА |
ЦЕЛ: редица срещи с експерти и вътрешни потребители на възложителя за идентифициране, събиране и описване на детайлни изисквания към процеси, обекти и данни. Верификация на изискванията от възложителя. РЕЗУЛТАТ: съгласувани и приети подробни изисквания. |
|
ОПИСАНИЕ И ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ДИЗАЙНА НА СОФТУЕРНАТА СИСТЕМА |
ЦЕЛ: преобразуване на подробните изисквания в предложение за дизайн на софтуерно решение. Окончателни сесии за изясняване с потенциалните потребители. РЕЗУЛТАТ: предложение с подробно описание на дизайна на софтуерното решение. |
|
РАЗРАБОТВАНЕ В ТЕСТОВА СРЕДА | Разработване на всяка фаза в тестова среда. При желание възложителя се включва в екипа по разработване. Осигурява му се достъп до тестовата среда. | |
РАННА ОБРАТНА ВРЪЗКА И КОРЕКЦИИ | В ранните сесии с потребителите на системата се идентифицират потенциалните корекции и съответно управляват очакванията. | |
ТЕСТВАНЕ | Тестване на платформата по отношение на функционалност – удовлетворяване на първоначално заложените изисквания и софтуерен дизайн. | |
ИНТЕГРАЦИЯ | Интеграция с други софтуерни системи като онлайн плащания, счетоводство и складиране, фактуриране, платежни платформи, държавни органи, системи за уведомяване и отчитане, аутентикация, верификация, регистри, комуникация и нотификация. | |
ВНЕДРЯВАНЕ | Настройки на параметри, акаунти, нива на достъп, документи и процеси. Внедряване в експлоатация. | |
МИГРАЦИЯ | Конвертиране на миграция на исторически данни в новата платформа. | |
УСЛУГИ ЗА ПОДДРЪЖКА | Гаранционна и след гаранционна поддръжка. Help Desk. Управление на съдържание. Мониторинг на сървърната част. Архиви. |