Разработване на софтуерни системи

   ОПИСАНИЕ НА ПРОЦЕСА ПО РАЗРАБОТВАНЕ НА СОФТУЕРНИ СИСТЕМИ НА УЕБ ТРЕЙД


Използваме agile и scrum методология за разработване и внедряване на нашите проекти. При неясни изисквания разработването на софтуера може да отнеме повече време, затова използваме бързи прототипи, за да помогнем на клиентите ни да се ориентират и придобият представа за дизайна и функционалността възможно най-рано и ако се налага да направим корекции.


В ПОВЕЧЕТО ОТ ПРОЕКТИТЕ НИЕ РАБОТИМ ПО СЛЕДНИЯ ПРОЦЕС:

 

ПЪРВОНАЧАЛНО ОБСЪЖДАНЕ НА ПАРАМЕТРИТЕ НА ПРОЕКТА

ЦЕЛ: да се състави бюджет, да се определи броя и типа от вътрешни и външни потребители на платформата, персонализирани процеси, интеграция с външни платформи, отчитане, фактуриране, нужда от обработка и съхранение на информация.

РЕЗУЛТАТ: бюджет и време за разработване и внедряване, технология.

АНАЛИЗ НА ВИСОКО НИВО

ЦЕЛ: среща на експертно равнище с възложителя за определяне на фазите, разделяне на бюджета по фазите, сложност на фазите и зависимости.

РЕЗУЛТАТ: решение за цялостен или фазов подход за разработване.

СЪСТАВЯНЕ НА ДЕТАЙЛНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ СОФТУЕРНАТА СИСТЕМА

ЦЕЛ: редица срещи с експерти и вътрешни потребители на възложителя за идентифициране, събиране и описване на детайлни изисквания към процеси, обекти и данни. Верификация на изискванията от възложителя.

РЕЗУЛТАТ: съгласувани и приети подробни изисквания.

ОПИСАНИЕ И ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ДИЗАЙНА НА СОФТУЕРНАТА СИСТЕМА

ЦЕЛ: преобразуване на подробните изисквания в предложение за дизайн на софтуерно решение. Окончателни сесии за изясняване с потенциалните потребители.

РЕЗУЛТАТ: предложение с подробно описание на дизайна на софтуерното решение.

РАЗРАБОТВАНЕ В ТЕСТОВА СРЕДА Разработване на всяка фаза в тестова среда. При желание възложителя се включва в екипа по разработване. Осигурява му се достъп до тестовата среда.
РАННА ОБРАТНА ВРЪЗКА И КОРЕКЦИИ В ранните сесии с потребителите на системата се идентифицират потенциалните корекции и съответно управляват очакванията.
ТЕСТВАНЕ Тестване на платформата по отношение на функционалност – удовлетворяване на първоначално заложените изисквания и софтуерен дизайн.
ИНТЕГРАЦИЯ Интеграция с други софтуерни системи като онлайн плащания, счетоводство и складиране, фактуриране, платежни платформи, държавни органи, системи за уведомяване и отчитане, аутентикация, верификация, регистри, комуникация и нотификация.
ВНЕДРЯВАНЕ Настройки на параметри, акаунти, нива на достъп, документи и процеси. Внедряване в експлоатация.
МИГРАЦИЯ Конвертиране на миграция на исторически данни в новата платформа.
УСЛУГИ ЗА ПОДДРЪЖКА Гаранционна и след гаранционна поддръжка. Help Desk. Управление на съдържание. Мониторинг на сървърната част. Архиви.



webtrade
Контакти
map София, ул. Слатинска 101а
smartphone +359 2 488 17 34
mail office@webtrade.bg

Софтуерни системи