WTTickets - Онлайн и каса софтуерна платформа за билети

Действия, които клиентът може да извършва чрез платформата:

 

Резервация на места – WTTickets дава възможност клиентът да избере и резервира места както онлайн, така и в билетна каса:

  • Онлайн резервация може да бъде направена само от регистриран клиент до два дни преди събитието. В профила си, клиентът има информация за крайния срок за плащане, броя билети, възможност за плащане с дебитна или кредитна карта, отказ на цялата резервация или отказ на единичен билет
  • Резервацията в билетна каса важи до деня събитието

  • Онлайн покупка на билети – клиентът има достъп до детайлна схема на представлението с ясно обозначен цветови код за цена на билет, както и свободни места, които може да избере и закупи. Покупка може да направи както регистриран, така и нерегистриран клиент:
    • Регистриран клиент може да закупи билети като селектира желаните места и плати през BORICA онлайн терминал. Заплащането може да се направи с дебитна и кредитна карта. Клиентът ще получи закупените билети на електронната си поща, от където може да ги разпечата и Viber съобщение, което да покаже на разпоредителя.
    • Нерегистриран клиент – може да закупи билет без предварителна регистрация като въведе име, фамилия, телефонен номер и имейл адрес, избере места от схемата и натисне бутона купи места; закупените билети ще бъдат изпратени на посочения от клиента имейл адрес.
  • Плащане на резервирани места на каса – клиентите, които нямат възможност да платят за билети, резервирани онлайн, могат да отидат и да ги платят на място на касата, преди резервацията да им изтече.
  • Билет подарък – билет, купен на каса, може да бъде персонализиран с име на получателя или кратко послание 

  • Клиентски профил – клиентите имат опция да създадат свой клиентски профил. В него могат да бъдат управлявани създадените резервации – следене на срок за плащане, редактиране на брой места, плащане и отказ. От клиентския профил могат да се принтират закупените онлайн билети.

Автоматични нотификации към клиент:

  • Имейл нотификации – срок за плащане на резервация, закупени билети , новини и предстоящи събития
  • Viber съобщения – изпращане на електронен билет, който да бъде използван вместо хартиен
  • Системни съобщения, изпращани по имейл – известяване на клиентите за отменено или отложено събитие

Основни раздели на сайта

  • Репертоар – дава възможност на клиентите да разгледат подробно описание на представления или събития – анотация, участници, творчески екип
  • Програма – програма за предстоящи събития включва информация за мястото на провеждане, час/дата, отбелязване на юбилейно представяне, премиера или отменено такова. За всяко представление се изписва времетраене, премиера, субтитри, жанр, творчески екип, анотация, участват, както и галерия.

  • Секция За деца – включва събития и представления за деца. Страниците имат собствен дизайн с детска тема.
  • Слайдер начална страница – слайдове, в които се добавя информация за събития, представления, съобщения и линкове с препратки към други страници. Автоматичен първоначален слайдер за днешното събитие.
  • Нюслетър – WTTickets изпраща автоматичен месечен бюлетин с програма за предстоящите събития, както и новини от изминалия месец. Клиентите имат опцията да се абонират за получаване на месечния бюлетин, както и да се отпишат от получаване.
  • Бюлетин – клиентите, както и потребителите на системата, могат да бъдат уведомявани за промени в програмата като отменено представление и други новини чрез информационен бюлетин, който ръчно се изпраща от оператор.
  • GDPR политика – информирани съгласия за ползване на личните данни, които клиентите предоставят при ползване на сайта.
  • Интеграция със социални мрежи – интегрирани в сайта профили на социалните мрежи с възможност за споделяне на статии в лична страница на клиента във фейсбук или туитър.

Други информационни страници:

  • За нас
  • Конкурс
  • Актьори
  • Билети
  • Галерия
  • Контакти
  • Сцени

Модул управление на резервационната платформа

WTTickets е софтуерна платформа за цялостно управление на продажба на билети, управление на уебсайт.

Резервационна платформа и продажба на билети

  • Управление на зали – WTTickets дава възможност за създаване на различни зали
  • Управление на схеми – тъй като местата в зала могат да се наредят по различен начин, WTTickets дава възможност за изчертаване на много схеми към една зала. При изчертаването може да се добавят редове, места, различни видове номериране на ред и място, разместване, завъртане и групиране, разделяне на секции – партер, балкони, места пред сцената и други
  • Задаване на цени към схеми – към всяка схема на зала има възможност за добавяне на няколко ценови схеми, тези ценови схеми може да се прилагат за всяко едно представление – редовни цени, цени за премиера, цени за празнична постановка и други
  • Управление на репертоар – WTTickets разполага с модул за добавяне и управление на репертоар на представления или събития. За всяко събитие се добавя информация, като има опция за архивиране.
  • Програма – в WTTickets програма може да бъде добавена както за месец, така и за цял сезон напред. Програмата се нарежда чрез избор на представление и събитие от репертоара, избор на зала, схема и ценова схема, както и задаване на дата и час. Програмата е свързана със сайта на системата.
  • Управление на цени и преоценка на билети – цени на билети и цвят се управляват през платформата. Билетите могат да бъдат преоценявани от касиера в момента на продажбата, като видовете и стойността на преоценките се управляват през платформата.
  • Търговски обекти и работни места – WTTickets предоставя запис на продажби по търговски обекти и работни места, в който да се свързва касиерът при дневна регистрация.
  • Организатори и партньори – билети могат да бъдат продадени и/или запазени за организатор и партньор. Организаторът има профил в системата % комисионна, която се калкулира автоматично и се генерира протокол.

Модул Касиер

Всеки касиер има индивидуален профил с уникален код и стандартно работно място. Касиерът извършва следните операции:

  • Резервира билети за клиенти, организатори и партньори. Коригира или отменя резервация
  • За всяко представление вижда брой свободни, продадени и резервирани билети, по ценови диапазони, както и има възможност за управление на резервации, направени от клиенти онлайн
  • Продава билети на клиенти, организатори и партньори. Продажба с фискален бон, само печатане на билет, без билет и бон
  • Преоценка на билети за единичен билет или цяла поръчка наведнъж
  • Изготвя справки за брой продадени билети, заетост на дадено представление, преоценени билети
  • Може да се премести от едно работно място на друго без да се загуби информация за направените от него продажби до момента
  • Управлява касовата наличност – въвежда и вади служебно пари от касата
  • Изготвя дневен и месечен отчет - изготвяне на отчети

Модул Организатор

WTTickets позволява работа с организатори. Всеки организатор разполага със собствен профил за достъп до системата, който съдържа продажбите му, както и калкулация на съответната комисионна. Чрез профила организаторът може да генерира и сваля Отчетен лист с информация за сумите за получаване съобразно зададения в системата % комисионна.

Справки

Чрез платформата може да се генерират разнообразни справки за маркетингови, счетоводни, отчетни и финансови цели, както и за планиране и стратегии за продажби. Достъпът до различните справки се определя от ролята на потребителя:

  • Обобщена и детайлна справка за представления и събития
  • Справки за сторнирани билети и продажби
  • Справка за преоценени билети
  • Справка за плащания по продажби
  • Обобщена справка продажби
  • Справка за заетост на места в салон
  • Справка за дължими суми за авторски права
  • Справка за дължими комисионни на организатори – Отчетен лист

Модул Управление на уебсайт

Чрез модула се попълва информация в уеб сайта, като може да се създават нови уеб страници и променя структурата на уеб сайта. Основни раздели на уеб сайта:

  • Новини – добавяне на новини и събития, както и възможност за добавяне на новина от онлайн медия или печатно издание, опция за архивиране на новини
  • Добавяне на галерии със снимки и опция за вграждане на видеа от YouTube и др
  • Страница за добавяне на информация за актьори/изпълнители с функционалност да бъде отбелязано кой актьор в кое представление участва
  • Добавяне на информация за административен екип
  • Страница за добавяне на събития към Календар
  • Страница за управление на Контакти и Информация за билети
  • Страница за попълване на информация за настоящи и изминали конкурси, турнета и архив със спечелени награди

Роли в платформата

  • Администратор – управление на потребители, права, управление на списък с клиенти, добавяне и редактиране на GDPR политика, управление на бисквитки, добавяне на настройване на отстъпка тип Промокод
  • Касиер – достъп до Програма с възможност за продажба на билети, достъп до справки за играни представления и добавяни преоценки към билети.
  • Уебсайт – управление на уебсайта и достъп до всички страници, както и до Репертоар
  • Резервационна система – управление на представление/събитие, зали, схеми, ценови схеми, репертоар и програма
  • Финанси и счетоводство – справки за счетоводен/финансов отдел
  • Организатор – достъп до обобщена и детайлна справка представления, но само с неговите продажби, както и до отчетния си лист

webtrade
Контакти
map София, ул. Слатинска 101а
smartphone +359 2 488 17 34
mail office@webtrade.bg

Софтуерни системи