Логистика и склад

 

Интеграция със Зерон:

Проекти:

  • Онлайн магазин Диском ЕООД - интеграция между онлайн магазин на Диском ЕООД и склад Зерон, разработена от Уеб Трейд.

 

В описанието сме се опитали да отговорим на следните въпроси:

 

Интеграцията със Зерон се реализира с JSON протокол. 

От Зерон склад се извличат следните данни:

  • Складове
  • Каталог/Групи
  • Продукти
  • Характеристики
  • Снимки
  • Налични количества по складове
  • Цени
  • Статус на поръчка
  • Промяна на поръчка

Към Зерон се изпращат следните данни:

  • Поръчка
  • Специални цени за поръчка
  • Успешно онлайн заплащане на поръчката 

 

Категории - Администраторът на магазина въвежда категории, като има възможност за въвеждане на подкатегории. За всяка категория се въвежда наименование и изображение. Администраторът организира продуктовите категории. При синхронизация със склад Зерон, администраторът отбелязва коя група от Зерон към коя категория от магазина да се свързва. Може повече от една група от Зерон да се свързват към категория от магазина. По този начин Администратора на онлайн магазина може свободно да управлява продуктовата структура на онлайн магазина, без да се съобразява със структурата в склад Зерон.

Характеристики на продуктите и търсене – в зависимост от характеристиките на продуктите в Зерон ще бъде организирана информацията за даден продукт. При всякакво положение търсачката търси в следната поредност: категория, име, характеристики. Задължително е снимките да се теглят по един път от складовата програма, защото след тегленето ще се оразмеряват за по-бърза визуализация в магазина.

Наличности – ще се изтеглят от Зерон при необходимост. В администраторския панел се отбелязва при кои категории да се появяват наличностите, когато са под определен бройка, както и каква да е тази бройка.

Разработката направена от Уеб Трейд включва:

  • Разработка на контролер за заявки към склад Зерон
  • Структура за групи от склад Зерон
  • Извличане на групи
  • Обработка на получени снимки от base64 към файлове и запис на сървър
  • Извличане на групи със страниране до групи от 7-мо ниво
  • Функционалност за ръчно обновяване на информация за групите, както и регулярно автоматично обновяване 
  • Структура и БД за категории и връзка между категории и групи
  • Преглед на извлечени групи в администраторски панел по нива
  • Преглед на категории в администраторски панел
  • Добавяне и редакция на категории и снимки към категории
  • Възможност за създаване на връзки Група (Зерон) към категория (Онлайн магазин). Добавяне на няколко групи към една категория
  • Функционалност по изтегляне и опресняване на данни за продукти по всички групи
  • Запис на данни за всеки продукт: обвързана група, ценови елементи, кодове, описания (кратко и пълно), снимки (малка и голяма)
  • Преглед на списък продукти в администраторски панел, търсене по име, код, описание, филтриране по група, странициране
  • Преглед на продукт
  • Връзки между Продукт <=> Група <=> Категория
  • Функционалност за ръчно обновяване на продукти от категория и цени по продукти
  • Структура и БД на складове
  • Запис и обновяване на складове (само като имена + ZERON ID)
  • Структура и БД на наличности по склад
  • Запис и обновяване на наличности по складове и по продукти
  • Показване на наличности в страница на продукт
     


 

Интеграция с ЕКОНТ:

Проекти:

  • Система за управление на инвентар - Булсатком ЕАД
  • Онлайн магазин https://www.zoomagazin.eu  - Верига зоомагазини "Д-р Стефанов"

 

Еконт предоставя възможност за интеграция на уеб приложение със системата за генериране на товарителници. Чрез системата се улеснява, опростява и автоматизира процеса по предаване на пратки.  

    За успешна интеграция с Еконт, единственото нещо, което е нужно е регистрация и профил във сайта на Еконт. Този профил ни е нужен при комуникацията със API-то на Еконт. Комуникацията има възможност да се осъществява във 2 формата, SOAP и JSON. По време на разработката може да се ползва тестово API, за което Еконт са предоставили профил и така може да се тества функционалността, без да се създават реални товарителници.


Опциите за изпращане и доставка са:

  • От адрес до адрес
  • От адрес до офис на Еконт
  • От офис на Еконт до адрес
  • От Офис на Еконт до офис на Еконт


В първи и втори случай, куриер ще бъде повикан до зададения адрес да вземе пратката, а във трети и четвърти се очаква товарителницата да бъде генерирана предварително и да се донесе пратката лично в съответния офис за изпращане.
За да се създаде успешно товарителница е задължително подаването на реален адрес на изпращачa и получателq; или кодове на офиси, пощенски кодове; имена и телефон на подателя и получателя. API-то предлага възможност за създаване на няколко типа пратки, според размери, брой и тегло: колет, пале и карго. Цената на услугата се пресмята и варира в зависимост от множество фактори. Тя се образува главно от типа пратка, теглото, вида на изпращане, доставка и дистанцията. 
    Има и няколко незадължителни/избираеми параметри, които може да бъдат подадени към Еконт, които да дадат допълнителна информация за пратката или да направят различни настройки. Може да се отбележи дали да се изпрати SMS на получателя, информиращ го за доставката, дали на получателя му се полага преглед или не, дали поръчката да има наложен платеж и в какъв времеви диапазон куриера да пристигне, за вземане на пратката.
    След задаване на всички задължителни и незадължителни параметри, може да се изпрати заявка, която да пресметне колко ще струва тази услуга и кога се очаква да се извърши заявката.  
    Когато се изпрати вече успешна заявка за генериране на товарителница към Еконт, получаваме идентификационния номер на товарителницата. С този идентификационен номер е възможно изпращането на друга заявка, с която да проследим пратката и нейният статус. Ако нещо се е объркало, също имаме възможност със същият номер, да изпратим заявка, която да изтрие товарителницата от системата на Еконт.
    В случай че има зададен наложен платеж, трябва да се подаде и IBAN, BIC и валута.

 

Интеграция с GENSOFT MoneyWorks:

 

Проекти: Онлайн магазин https://www.perfectbg.net/ - „Перфект Офис” ООД

 

Интеграцията със софтуера за склад, търговия, производство и счетоводство на GenSoft MoneyWorks позволява двупосочна синхронизация на:

  • поръчки
  • клиенти
  • продукти
  • промоционални цени
  • производител
  • и други

Продуктови детайли и характеристики между складовата програма и Интернет магазина: при промяна по някои от продуктите или клиентите в складовата програма (код на продукта, количество, промяна на цената, марка на търговеца, категория, име и др.) се осъществява синхронизация на данните. Интервалите, кога да се случва синхронизацията, са определени от търговеца, като може да варира от ежеседмично до това да се случва на няколко минути. По този начин търговеца има възможност да се съобразява с динамиката на своите продажби и наличностите и не се ангажира с ръчна синхронизация, защото всичко е автоматизирано.

В зависимост от броя на продуктите в складовата програма, прехвърлянето на продуктите в електронния магазин се случва по най-ефикасния и бърз начин. За да не отнема много време една синхронизация на всичко от складовата програма, при наличие на много продукти, клиенти и др., може да бъде разделена на части. По този начин някои критични за търговеца характеристики, които са в складовата програма, могат да се прехвърлят за по-кратко време и през по-малък интервал от време. Други синхронизации, които нямат толкова голям приоритет, могат да бъдат направени да се случват през по-голям период от време.

Поръчки, направени в Интернет магазина, автоматично се изпращат към складовата програма, като се взима информация за поръчката и е възможно наличие на грешки при синхронизацията. В такъв случаи се изпраща отговор от GenSoft каква е грешката и защо поръчката не е успяла да се изпрати - проблем с наличност, със склад, невалиден код и др.

При наличие на промоции на продуктите, след въвеждане на такава в GenSoft и след минаването на синхронизацията се записват в електронния магазин от кога до кога е промоцията, количество, цена и др.

Интеграцията с GenSoft позволява да са в съответствие информацията в складовата програма и тази в електронния магазин. Като има широк спектър от варианти как може да бъде имплементирано. Синхронизацията се прави по такъв начин, че информацията от GenSoft се синхронизира, като се съобразява с нуждите на бизнеса и на търговеца.

 

webtrade
Контакти
map София, ул. Слатинска 101а
smartphone +359 2 488 17 34
mail office@webtrade.bg

Софтуерни системи