-
Софтуерни системи
-
Софтуерни системи
Намерете софтуерна система от портфолиото ни, която отговаря на вашите нужди
Преглед на всички софтуерни системи -
- Образование
Платформа учебни центрове Платформа допълнителни дейности CMS център обучения - Автоматизация бизнес процеси
Микро кредитиране ISO Система
-
-
Услуги
-
Услуги
Уеб Трейд може да помогне на вашата компания с пълно потфолио от софтуерни услуги
Преглед на всички услуги -
- Разработване
софтуерни системи Специализиран софтуер Разработване алгоритми Процес разработка Инструменти & технология
- Разработване
-
- Интернет
системи Бизнес анализ Управление съдържание Интернет портал Електронна търговия
- Интернет
-
- Софтуерна
интеграция Разплащания Финанси Склад Документи
- Софтуерна
-
- Референции
-
За нас
-
КонтактиМожете да се свържете с нас на посочения тел. номер или E-mail адрес.
-
Отворени позицииИзпратете вашето CV и мотивационно писмо.
-
Обратна връзкаИзпрате ни съобщение като попълните нашата онлайн контакт форма.
-
- Ресурси
- E-услуги

Специализиран софтуер
Специализираните софтуерни системи са завършени крайни продукти предлагащи цялостно обслужване в конкретна област. Обикновено предлагат услуги на групи потребители, като потребителите могат да бъдат географски отдалечени и от различни организации. Софтуерните системи имат два основни потребители: администратори, които настройват параметрите на системата, раздават права на потребителите, нива на достъп, виртуални групи, обекти и характеристики към тях, права за ползване на услугите и потребители – те използват системата по предназначението за което е създадена.
Най-често срещаната необходимост от такива системи се наблюдава при бизнеси в които може да се постигне висока степен на оптимизация и автоматизация на редица основни процеси:
- Документооборот
- Управление на процеси, задачи, проекти
- Финанси и счетоводство
- Управление на ресурси
- Инвентар и складови наличности
- Графици и екипи
- Логистика и географски обекти
- Анализи и прогнози
- Калкулация на сметки, платежни документи
Изработването на сложна софтуерна система изисква вграждането на редица специализирани алгоритми в нея. При достигане на определено ниво на сложност се преминава към модулно изграждане на системата – тя се разделя на функционални модули, който могат да работят самостоятелно и изграждането се извършва модул по модул.
Типичните срокове за изработване и внедряване на специализирана система от средна сложност ( до 500 потребителя, 10 процеса, 500 обекта, фактуриране, CRM функции, ERP функции, електронни услуги за всички потребители) да както следва:
- Първоначална дискусия за уточняване на целите - 1 месец
- Анализ от високо ниво - фазиране, бюджети, сложност, зависимост, модули, последователност - 2 месеца
- Изготвяне на детайлни изисквания - 2 седмици/модул
- Описание на решение - начин на реализация - 1 седмица/модул
- Разработване в тестова среда - 2 месеца/модул
- Обратна връзка и корекции - 1 седмица/модул
- Тестове - 1 ден
- Интеграция - 3 дни
- Пускане в експлоатация - 1 ден
- Осигуряване на интегрираност на данните - 2 дни
- Поддръжка

Разработване алгоритми
В процеса на реализация на сложни бизнес проекти, софтуерни системи или иновативни идеи се налага разработването на специализирани алгоритми, които обслужват специфични задачи. Те се отличават по сложната изчислителна логика, математичен, алгоритмичен или графичен апарат залегнал в тях. В общия случай тези алгоритми са приложими само за конкретната задача. Поради сложността процесът на тестване и верификация отнема повече време.
Уеб Трейд предлага разработване на специализирани алгоритми в случай на необходимост от изграждане на конкурентно маркетингово предимство или необходимост от висока степен на автоматизация с цел оптимизация на дейността.
До момента имаме разработени редица алгоритми между които:
• алгоритъм за адаптивен, самообучителен анализ на счетоводните отчети на дружествата на БФБ-София
• алгоритъм за динамично изграждане и структуриране на продуктови каталози
• алгоритъм за адаптивен анализ с натрупване на база знания относно анализ на xls файлове с произволен синтаксис
• алгоритъм за съставяне и изчисление на сложно-съставни финансови коефициенти
• алгоритъм за вероятностно предсказване на резултатите от футболни срещи на базата на детайлна статистическа информация
• алгоритъм за автоматизирано ранкиране на отбори и играчи (футбол, баскетбол, хокей) по купи, първенства и дивизии, със сложно натрупване на статистическа инфомрация
• алгоритъм за генериране и управление на кодове за отстъпка в он-лайн магазин
• алгоритъм за попълване на ценни книжа
• Меню селект – алгоритъм за ароматизирано генериране на меню при зададени брой хора и вкусови предпочитания
• алгоритъм за генериране на виртуална маса за кетеринг
Повече разработени алгоритми може да намерите в детайлното описание на реализирани проекти, секция „Специфично ноу-хау”.

Процес разработка
Използваме agile и scrum методология за разработване и внедряване на нашите проекти. При неясни изисквания разработването на софтуера отнема повече време, затова използваме бързи прототипи, за да помогнем на клиентите ни да разбират, докосват и да почувстват и коментират дизайна и функционалността възможно най-рано.
В повечето от проектите ние следваме този процес:
Първоначално обсъждане на параметрите на проекта
- Цел: да се състави бюджет, да се определи броят и типа от вътрешни и външни потребители на платформата, персонализирани процеси, интеграция с външни платформи, отчитане, фактуриране, обработка и съхранение,
- Изходна оценка на T-shits за: бюджет и време за доставка
Анализ на високо ниво
- Цел: среща на експертно равнище за определяне на фазите, разделяне на бюджета по фазите, сложност на фазите и зависимости
- Резултат: решение за цялостен или фазов подход за разработване
Подробно събиране на изискванията
- Цел: ниво експерти и вътрешни потребители да идентифицират събирането и описването на подробните изисквания. Синхронизация на изискванията към организацията.
- Резултат: съгласувани и приети подробни изисквания.
Описание / предложение за разработката
- Цел: преобразуване на подробните изисквания в предложението за решение. Окончателни сесии за изясняване с потенциалните потребители.
- Резултат: предложение с подробно описание на решението
Разработване в тестова среда
- Разработване на всяка фаза в тестова среда
Ранна обратна връзка и корекции
- Ранни сесии с потенциалните потребители, за да идентифицират потенциалните корекции и да управляват очакванията
Тестване
- Функционалност и използваемост на платформата за тестване
Интеграция
- Интеграция с околните платформи, като онлайн плащания, счетоводство и складиране, фактуриране, платежни платформи, държавни органи, системи за уведомяване и отчитане
Внедряване
- Въвеждане в експлоатация
Преход
- Конвертиране на миграция на исторически данни в новата платформа
Услуги за поддръжка
- При гаранционна и следгаранционна поддръжка според определената SLA

Инструменти & технология
Инструменти за разработване
В процеса на разработване на софтуер използваме инструменти следващи архитектурния модел на MVC – Model View Controller. Този модел налага разделянето на Бизнес логиката от логиката на вход и визуализация (GUI – Graphical User Interface). Бизнес логиката обикновено се състои от модели за данни като потребители, документи, клиенти и др., докато графичния интерфейс се визуализира в Уеб Браузер.
- Моделът е изграден съобразно логиката на изискванията за функционалност софтуерните системи. За целите на съхранение на модела използваме инструмента релационна база данни MySQL- система за управление на релационни бази данни. Най-често се използва в комбинация с PHP при изграждането на уеб системи с по-голям обем информация. MySQL се съхранява в таблици и се създава, обработва и чете чрез заявки.
- За да е пълен модела, то към данните записани е базата данни прибавяме и бизнес правила, които се прилагат върху данните. Визуализацията генерира потребителския интерфейс. За целите използваме инструмента HTML 5.0, който визуализира върху Уеб Браузъра на потребителя. Визуализацията не задържа данни, те само минават през нея. За стандартизиране на визуализацията използваме инструмента CSS - език за описание на стилове (шрифт, цвят, отстояние на елемент) на уеб документи - HTML, XML, поддържа се от всички популярни браузъри.
- Контролера приема входните заявки от потребителя, като определя дали заявката касае визуализация или промяна в модела. Контролера използва предимно инструмента PHP – скриптов език за уеб програмиране с отворен код, бърз и прагматичен и широко разпространен. Като инструмент за среда кодиране използваме PHP - среда за PHP разработка, която работи с фронт енд технологии като HTML5, JavaScript и CSS, има интеграция със системи за контрол на версиите, снабдена е с инструменти за по-лесна и бърза работа, навигиране и рефакториране на код, дебъгване и тестване.
При функционирането софтуерните системати Уеб Браузер изпраща потребителската заявка към Уеб Сървър, който от своя страна препраща заявката на маршрутизатор. Маршрутизатора, на базата на URL дефиниции пренасочва към точно определен контролер. В някои случаи контролера генерира заявка за визуализация, където от шаблон се генерира HTML и се изпраща обратно към Уеб Браузера. В повечето случаи контролера взаимодейства с модела, който PHP елемент комуникира с базата данни и подава резултата към визуализацията.
В процена на разработване използваме: PHP OOP, Javascript, jQuery, Ajax, SOAP, JSON, XML, Db, MySQL, WEB, HTML/XHTML/DHTML, CSS, XML, Bootstrap
Технически характеристики. Изисквания към средата
Технически параметри към сървърната среда на работа на системата:
- Изходен код: Системите се разработват на скриптов, сървърен език на високо ниво – PHP версия 7.0.0.
- Бази данни: Работната среда на системите изискват наличието на MySQL база данни версия 5.7.19 или по-нова.
- Операционна система: Изискванията на системите по отношение на ОС са LINUX базирана Ubuntu или подобна, наличие на инсталиран mail server за обслужване на нотификациите към потребителите, наличие на web server който да обслужва HTTP заявките на клиентите на системата.
Технически параметри към клиентските крайни устройства
Разравотваме системите с интуитивен и изчистен интерфейс, който се визуализира на терминала на клиента посредством интернет браузер. Най-добра съвместимост на системата се получава при използването на браузер Google Chrome, версия 65.0 или по-голяма. Системите са достъпни през всякакви браузери, използващи HTTP/HTTPS заявки, но при използването с други браузери или версии, може да има незначителни изменения в интерфейса произлизащи от различните интерпретации на сървърните заявки и отговори от различните браузери. Системите са проектирани за работа на браузер с „default settings” – т.е. настройки по подразбиране, и промяната на тези настройки от клиента или от други софтуери ( примерно ел. подпис и подобни), може да доведе до частично, дори и пълно ограничаване на функционалността им.
Системаите са с адаптивен интерфейс и съответно са достъпни през всякакъв вид устройства с цел постоянна проследимост и работа с тях, може да бъде използвана и посредством устройства с малък дисплей, пр. телефони и таблети, като технологията адаптивен интерфейс налага преоразмеряването на елементите на екрана, подмяната им с по-големи такива, като е ориентирана към по-добра възможност за четене.
Работна станция:
- процесор Pentium i3 или еквивалент или по-голям
- оперативна памет 2GB или повече
- ОС Windows 7 или по-голяма; LINUX
- Дисплей: FHD -1920 х 1080
Таблет:
- CPU 1GHz или по-голям
- оперативна памет 1GB или повече
- Andorid или IOS
- Дисплей: FHD -1920 х 1080, 10“ или по-голям
Телефон:
- CPU 1GHz или по-голям
- оперативна памет 1GB или повече
- Andorid или IOS
- Дисплей: FHD -1920 х 1080, 5“ или по-голям

Бизнес анализ
Повечето фирми разглеждат Интернет като среда за маркетинг и реклама от която могат да извлекат индиректна печалба. Трябва да обърнем внимание на факта, че съществуват някои типове бизнеси, които посредством Интернет могат да реализират директни печалби. Интернет инструментите за директни печалби са портали и он-лайн магазини. Тук също така можем да причислим и специализирания софтуер, който служи за намаляване на разходите посредством оптимизация и автоматизация или увеличаване на печалбите посредством предоставянето на нови услуги.
При стартирането на проект от типа Бизнес в Интернет трябва да си отговорим на въпроса „Можем ли да спечелим от Интернет?”. Отговора на този въпрос се получава като резултат от специализираната финансова услуга на Уеб Трейд - Бизнес анализ.
Бизнес анализът се разделя на няколко фази:
• Събиране на вътрешно фирмена информация – разглежда се и се обобщава информация относно предлаганите продукти и услуги, количествата продажби, фиксираните разходи и променливите разходи по производство, управлението на снабдяването, бюджета на инвестициите и др.
• Събиране на външна информация – развитие на бизнес сектора, конкуренти на пазара, позициониране относно цена/качество, целеви сегмент клиенти, покупателна способност на клиентите, уникални предимства в предлагането на продуктите и др.
• Определяне на цели на инвестиционния проект – независимо от избраният инструмент – портал, но-лайн магазин или специализиран софтуер, Уеб Трейд консултира дефинирането на крайната цел на проекта и стойностите на съответните индикатори.
• Определяне на инвестицията – инвестицията се разглежда като динамичен показател по отношение на времето формиращ инвестиционния паричен поток. От поставените до момента цели се прави декомпозиция на функциите, необходими за постигането им. Тези функции оформят прогнозна цена за първоначална инвестиция, а желаните обемипродажби оформят регулярната инвестиция в реклама.
• Оценяване на инвестиционния проект в условията на сигурност – използват се основните методи за оценяване – период на изплащане и средна рентабилност, както и дисконтиращи методи – нетна сегашна стойност, вътрешна норма на възвращаемост, индекс на рентабилност.
• Измерване и оценка на риска – измерването и оценката се извършват посредством сценариен анализ и анализ на чувствителността.
Резултатът от Бизнес анализа представлява инвестиционен проспект описващ бизнес концепцията, стратегията за продажби и маркетинг, инвестиция, ключови финансови индикатори, проектен риск на инвестицията, публичен ефект и риск от корекции от публичния сектор.

Управление съдържание
Уеб Сайт със система за управление на съдържанието
След като е изграден Интернет сайта, доста често се налагат промени по съдържанието му. Промените могат да се обуславят от различни причини. Най-често срещаните са обновяване на предлаганите продукти и услуги, условия, промоции, снимки, галерии. Разбира се, понякога се налага и промяна на административна информация като контакти, партньори, реализирани проекти и др. Бързината и точността, с която се обновява информацията, определя преимуществото пред конкуренцията. За да може самостоятелно да обновявате информацията на Уеб сайта, Уеб Трейд създава, специално проектирана за конкретният бизнес, система за управление на съдържанието. Посредством визуален административен панел служителите, който разполагат с име и парола могат да редактират съдържанието.
Разработване на Уеб Сайт със система за управление на съдържанието
Разработването на Уеб сайт със система за управление на съдържанието преминава през няколко фази:
Подготвителна фаза – изготвя се уникална стратегия за разработването на сайта в зависимост от крайната цел – представяне на компанията, представяне на продукти, продажба на продукти, сравнение на продукти, осигуряване на информационни услуги или осигуряване на он – лайн услуги. Дефинират се основните клиенти на сайта, намира се начина, по който да достигнем до тях. В тази фаза проучваме съществуващи подобни решения и техните положителни и отрицателни странни, на базата на които разработваме оптимизирано предложение. Прави се списък с e-mail адреси, които ще бъдат създадени към сайта. Определят се динамичните елементи на Уеб сайта. Класовете динамични елементи са:
• отделни снимки, галерия от снимки или галерия от снимки подредени по различни признаци• отделни текстове, текстове с възможност за форматиране, текстове с възможност за форматиране и снимки
• каталог за услуги и/или продукти
• промяна на структурата и съдържанието на менютата
• възможност за записване на документи (файлове), достъпни за четене от сайта
• дефиниране на промоции, отстъпки, топ оферти, най-популярни
• автоматизирана визуализация на информация от съществуващи източници
При определяне на функциите на административния панел може да се вградят следните разширени възможности
• дефиниране на различни нива на достъп за редакция на съдържанието
• управление на резервационни системи
• анализ на статистическа информация
• история и статистика на обновяванията
Фаза разработка на визия и дизайн – разработва се цялостна визия, включваща цветове и акценти, основен дизайн. Обикновено се предлага основен дизайн в три концептуално различни варианта. Избира се един от вариантите, който да бъде разработен. Изработват се предложения за дизайн на вътрешните страници. Дизайна се тества в ергономичен, интуитивен и функционален аспект.
Фаза кодиране на сайта – резервира се името на сайта (домейн), клиента предоставя текстове, които се наливат в сайта, резервира се хостинг, изработват се страниците, както и връзките между тях, разработва се базата данни, специализираните функции, разработва се административният панел, зарежда се сайта, създават се e-mail адресите.
Фаза тестване – сайта се тества за пълнота, изпълнение на основни функции, консистентност на връзките, изпълнение на основната цел. Тества се системата за управление на съдържанието.Окончателното приемане на Уеб сайта със система за управление на съдържанието е от изключителна важност, като след него се прави оптимизация и регистрация в множество специализирани, тематични портали и търсачки.
След изработването на Уеб сайта се извършва практическо обучение на персонала за работа със системата за управление на съдържанието.
В някои случаи обучението е на две нива – обучение за администратора по информационни технологии и обучение за операторите на системата.За потвърждение на успешната реализация на проекта, анализираме и сравняваме действителните резултати с прогнозираните.
Поддръжка на Уеб Сайт със система за управление на съдържанието
След разработването на Уеб Сайт със система за управление на съдържанието, при желание от страна на клиента, осигуряваме поддръжка на сайта. Поддръжката се заплаща на месечна основа и включва:
• Проверка за правилно функциониране на името на сайта (домейна). Регулярно и своевременно информиране за изтичане на срока на валидност на домейна
• Проверка за правилно функциониране и достъпност на сайта (хостинг). Проследяване и отстраняване на проблеми. Регулярно и своевременно информиране за изтичане на срока на валидност на хостинга
• Премахване, създаване и пренасочване на пощенски кутии (e-mail). Помощ и съдействие при инсталация на компютър на клиента
• Отстраняване на грешки по съдържанието или функционалността на сайта. Промяна на незначителни елементи др.
• Оценка на ефективността на системата за управление на съдържанието, изготвяне на предложения за оптимизация и разширена функционалност
• Услуги по редактиране съдържанието на Уеб сайта, обработка на снимки, въвеждане на каталожна информация

Интернет портал
Интернет портал
В Интернет пространството съществува една определена категория Уеб сайтове със система за управление на съдържанието, които служат за предоставяне на информационни услуги. Тези профилирани в конкретна област Уеб сайтове се наричат Интернет портали. Порталите доста често служат за входна и отправна точка, те претендират за изчерпателност по отношение на областта, която представят. Порталите имат два основни канала за приходи – реклама и абонамент. При рекламата в портала се реализира възможност за поставяне на рекламни снимки – банери. Банерите са 10 основни размера. Приходите от банери се определят в зависимост от големината на банера, времето през което е активен, брой кликания върху него. Друга стратегия за реализиране на приходи е предоставяне на информация на абонаментен принцип. В този случай абоната плаща за информацията, която получава. Плащането може да се извърши чрез кредитна карта, дебитна карта, банков път или SMS. Плащането може да се отнася до ползването на информацията през определено време ( седмица месец) или определен обем ( брой документи). За да може самостоятелно да обновявате информацията на Интернет портала, Уеб Трейд създава, специално проектирана за конкретният бизнес, система за управление на съдържанието. Посредством визуален административен панел служителите, който разполагат с име и парола могат да редактират съдържанието
Разработване на Интернет портал
Разработването на Интернет портала преминава през няколко фази:
Подготвителна фаза – изготвя се уникална стратегия за разработването на портала в зависимост от крайната цел – представяне на каталожна информация, информационни услуги, различни области от икономика, индустрия, транспорт, наука изкуство и др. Дефинират се основните клиенти на сайта, намира се начина, по който да достигнем до тях. Установяват се начините на реализиране на приходи посредством реклама или абонамент. В тази фаза Уеб Трейд проучва съществуващи подобни портали и техните положителни и отрицателни странни, на базата на които разработваме оптимизирано предложение. Прави се списък с e-mail адреси, които ще бъдат създадени към портала. Определят се динамичните елементи на портала. Класовете динамични елементи са:
• отделни снимки, галерия от снимки или галерия от снимки подредени по различни признаци
• отделни текстове, текстове с възможност за форматиране, текстове с възможност за форматиране и снимки
• каталог за услуги и/или продукти
• промяна на структурата и съдържанието на менютата
• възможност за записване на документи (файлове), достъпни за четене от сайта
• дефиниране на промоции, отстъпки, топ оферти, най-популярни
• автоматизирана визуализация на информация от съществуващи източници
• система за управление на банерите
При определяне на функциите на административния панел може да се вградят следните разширени възможности
• дефиниране на различни нива на достъп за редакция на съдържанието
• управление на банерите
• анализ на статистическа информация
• история и статистика на обновяванията
• анализ на постъпленията от абонамент
• регистрационна система и система за управление на потребителите
Фаза разработка на визия и дизайн – разработва се цялостна визия, включваща цветове и акценти, основен дизайн. Обикновено се предлага основен дизайн в три концептуално различни варианта. Избира се един от вариантите, който да бъде разработен. Изработват се предложения за дизайн на вътрешните страници. Дизайна се тества в ергономичен, интуитивен и функционален аспект.
Фаза кодиране на портала – резервира се името на Интернет потала (домейн), клиента предоставя текстове, които се зареждат първоначално в портала, резервира се хостинг, изработват се страниците, както и връзките между тях, разработва се базата данни, специализираните функции, разработва се административният панел, зарежда се портала, създават се e-mail адресите.
Фаза тестване – портала се тества за пълнота, изпълнение на основни функции, консистентност на връзките, изпълнение на основната цел. Тества се системата за управление на съдържанието.
Окончателното приемане на Интернет портала е от изключителна важност, като след него се прави оптимизация и регистрация в множество специализирани, тематични портали и търсачки.
След изработването Интернет портала се извършва практическо обучение на персонала за работа със системата за управление на съдържанието. В някои случаи обучението е на две нива – обучение за администратора по информационни технологии и обучение за операторите на системата.
За потвърждение на успешната реализация на проекта, анализираме и сравняваме действителните резултати с прогнозираните.
Поддръжка на Интернет портал
След разработването на Интернет портал, при желание от страна на клиента, осигуряваме поддръжка на портала. Поддръжката се заплаща на месечна основа и включва:
• Проверка за правилно функциониране на името на портала (домейна). Регулярно и своевременно информиране за изтичане на срока на валидност на домейна
• Проверка за правилно функциониране и достъпност на сайта (хостинг). Проследяване и отстраняване на проблеми. Регулярно и своевременно информиране за изтичане на срока на валидност на хостинга
• Премахване, създаване и пренасочване на пощенски кутии (e-mail). Помощ и съдействие при инсталация на компютър на клиента
• Отстраняване на грешки по съдържанието или функционалността на портала. Промяна на незначителни елементи др.
• Оценка на ефективността на системата за управление на съдържанието, изготвяне на предложения за оптимизация и разширена функционалност
• Услуги по редактиране съдържанието на Интернет портала, обработка на снимки, въвеждане на информация

Електронна търговия
Он-лайн магазин
Интернет средата има няколко основни характеристики – висока скорост на достигане до неограничен брой потребители независимо от разстоянието до тях, възможност за детайлно описание на предлаганите продукти и услуги, прикачване на допълнителни материали към тях като ръководства и обучителни филми, възможност за сравняване на параметри и записи на клиентски отзиви, електронни разплащания. Именно тези характеристики правят Интернет подходящ за реализиране на допълнителен канал за продажби – он-лайн магазини. Те по своята същност са Уеб сайтове със система за управление на съдържанието, през които потребителите могат да поръчват стоки и услуги. При този канал за продажби значително намаляват разходите – отпада необходимостта от наемане на скъпоструваща търговска площ (магазин), складовите разходи се свеждат до минимум, използват се външни, куриерски фирми за транспорт, организира се безкасово разплащане. Плащането може да се извърши чрез кредитна карта, дебитна карта, банков път, наложен платеж, E-PAYили SMS. За да може самостоятелно да обновявате информацията на он-лайн магазина, Уеб Трейд създава, специално проектирана за конкретният бизнес, система за управление на съдържанието и разплащанията. Посредством визуален административен панел служителите, който разполагат с име и парола могат да редактират съдържанието.
Разработване на он-лайн магазин
Разработването на он-лайн магазина преминава през няколко фази:
Подготвителна фаза – изготвя се уникална стратегия за разработването на он-лайн магазина. Дефинират се основните средства за разплащане. В тази фаза Уеб Трейд проучва съществуващи подобни магазини, техните положителни и отрицателни странни, на базата на които разработва оптимизирано предложение. Прави се списък с e-mail адреси, които ще бъдат създадени към магазина. Определят се потребителските функции:
• каталог на стоки и услуги
• система за пренареждане на каталога по произволни критерии
• търсене по произволен елемент или набор от критерии
• визуализация на най-продавани продукти
• визуализация на най-разглеждани продукти
• продукти на промоционална цена
• пакетна промоция – един или няколко продукта за една цена
• сравняване на два или повече продукти
• регистрация на потребители
• регистрираните потребители да имат възможност да следят поръчката си и да виждат поръчките до момента
• пазарна кошница
• цени за доставка, автоматизираното им прибавяне към продуктите в кошницата
• възможност за генериране на ценова листа
• калкулатор за лизинг
• конфигуратор при сложни системи
• каталог за услуги и/или продукти
• възможност за записване на документи (договори), достъпни за четене от сайта
• автоматизирана визуализация на информация от съществуващи източници
• система за управление на банерите
• он-лайн / оф-лайн чат с консултант продажби
При определяне на функциите на административния панел може да се вградят следните разширени възможности
• дефиниране на различни нива на достъп за редакция на съдържанието
• управление на банерите
• динамично прибавяне и изтриване на нива и категории от каталога
• динамично прибавяне и изтриване на произволни и изборни характеристики на продуктите
• система за управление на кодове за промоции
• система за управление и проследяване на поръчките
• система за автоматизирано въвеждане на оферти
• управление на разплащанията
• анализ на статистическа информация
• история и статистика на обновяванията
• анализ на постъпленията
• регистрационна система и система за управление на потребителите
Фаза разработка на визия и дизайн – разработва се цялостна визия, включваща цветове и акценти, основен дизайн. Обикновено се предлага основен дизайн в три концептуално различни варианта. Избира се един от вариантите, който да бъде разработен. Изработват се предложения за дизайн на вътрешните страници. Дизайна се тества в ергономичен, интуитивен и функционален аспект.
Фаза кодиране на магазина – резервира се името на он-лайн магазина (домейн), клиента предоставя текстове, които се зареждат първоначално, резервира се хостинг, изработват се страниците, както и връзките между тях, разработва се базата данни, специализираните функции, разработва се административният панел, зарежда се магазина, създават се e-mail адресите, настройва се връзката към банковите сметки.
Фаза тестване – магазина се тества за пълнота, изпълнение на основни функции, консистентност на връзките, изпълнение на основната цел, коректни финансови транзакции. Тества се системата за управление на съдържанието.
Окончателното приемане на он-лайн магазина е от изключителна важност, като след него се прави оптимизация и регистрация в множество специализирани, тематични портали и търсачки.
След изработването он-лайн магазина се извършва практическо обучение на персонала за работа със системата за управление на съдържанието. Обучението е на две нива – обучение за администратора по информационни технологии и обучение за операторите на системата.За потвърждение на успешната реализация на проекта, анализираме и сравняваме действителните резултати с прогнозираните.
Поддръжка на он-лайн магазин
След разработването на он-лайн магазин, при желание от страна на клиента, осигуряваме поддръжка на магазина. Поддръжката се заплаща на месечна основа и включва:
• Проверка за правилно функциониране на името на портала (домейна). Регулярно и своевременно информиране за изтичане на срока на валидност на домейна
• Проверка за правилно функциониране и достъпност на сайта (хостинг). Проследяване и отстраняване на проблеми. Регулярно и своевременно информиране за изтичане на срока на валидност на хостинга
• Премахване, създаване и пренасочване на пощенски кутии (e-mail). Помощ и съдействие при инсталация на компютър на клиента
• Отстраняване на грешки по съдържанието или функционалността на магазин. Промяна на незначителни елементи др.
• Оценка на ефективността на системата за управление на съдържанието, изготвяне на предложения за оптимизация и разширена функционалност
• Проверка за коректноста на разплащанията, проследяване и отстраняване на проблеми
• Поддръжка на системата за регистрация на потребители
• Услуги по редактиране съдържанието на он-лайн магазина, обработка на снимки, въвеждане на информация

Разплащания
Повечето фирми разглеждат Интернет като среда за маркетинг и реклама от която могат да извлекат индиректна печалба. Трябва да обърнем внимание на факта, че съществуват някои типове бизнеси, които посредством Интернет могат да реализират директни печалби. Интернет инструментите за директни печалби са портали и он-лайн магазини. Тук също така можем да причислим и специализирания софтуер, който служи за намаляване на разходите посредством оптимизация и автоматизация или увеличаване на печалбите посредством предоставянето на нови услуги.
При стартирането на проект от типа Бизнес в Интернет трябва да си отговорим на въпроса „Можем ли да спечелим от Интернет?”. Отговора на този въпрос се получава като резултат от специализираната финансова услуга на Уеб Трейд - Бизнес анализ.
Бизнес анализът се разделя на няколко фази:
• Събиране на вътрешно фирмена информация – разглежда се и се обобщава информация относно предлаганите продукти и услуги, количествата продажби, фиксираните разходи и променливите разходи по производство, управлението на снабдяването, бюджета на инвестициите и др.
• Събиране на външна информация – развитие на бизнес сектора, конкуренти на пазара, позициониране относно цена/качество, целеви сегмент клиенти, покупателна способност на клиентите, уникални предимства в предлагането на продуктите и др.
• Определяне на цели на инвестиционния проект – независимо от избраният инструмент – портал, но-лайн магазин или специализиран софтуер, Уеб Трейд консултира дефинирането на крайната цел на проекта и стойностите на съответните индикатори.
• Определяне на инвестицията – инвестицията се разглежда като динамичен показател по отношение на времето формиращ инвестиционния паричен поток. От поставените до момента цели се прави декомпозиция на функциите, необходими за постигането им. Тези функции оформят прогнозна цена за първоначална инвестиция, а желаните обемипродажби оформят регулярната инвестиция в реклама.
• Оценяване на инвестиционния проект в условията на сигурност – използват се основните методи за оценяване – период на изплащане и средна рентабилност, както и дисконтиращи методи – нетна сегашна стойност, вътрешна норма на възвращаемост, индекс на рентабилност.
• Измерване и оценка на риска – измерването и оценката се извършват посредством сценариен анализ и анализ на чувствителността.
Резултатът от Бизнес анализа представлява инвестиционен проспект описващ бизнес концепцията, стратегията за продажби и маркетинг, инвестиция, ключови финансови индикатори, проектен риск на инвестицията, публичен ефект и риск от корекции от публичния сектор.

Финанси
Повечето фирми разглеждат Интернет като среда за маркетинг и реклама от която могат да извлекат индиректна печалба. Трябва да обърнем внимание на факта, че съществуват някои типове бизнеси, които посредством Интернет могат да реализират директни печалби. Интернет инструментите за директни печалби са портали и он-лайн магазини. Тук също така можем да причислим и специализирания софтуер, който служи за намаляване на разходите посредством оптимизация и автоматизация или увеличаване на печалбите посредством предоставянето на нови услуги.
При стартирането на проект от типа Бизнес в Интернет трябва да си отговорим на въпроса „Можем ли да спечелим от Интернет?”. Отговора на този въпрос се получава като резултат от специализираната финансова услуга на Уеб Трейд - Бизнес анализ.
Бизнес анализът се разделя на няколко фази:
• Събиране на вътрешно фирмена информация – разглежда се и се обобщава информация относно предлаганите продукти и услуги, количествата продажби, фиксираните разходи и променливите разходи по производство, управлението на снабдяването, бюджета на инвестициите и др.
• Събиране на външна информация – развитие на бизнес сектора, конкуренти на пазара, позициониране относно цена/качество, целеви сегмент клиенти, покупателна способност на клиентите, уникални предимства в предлагането на продуктите и др.
• Определяне на цели на инвестиционния проект – независимо от избраният инструмент – портал, но-лайн магазин или специализиран софтуер, Уеб Трейд консултира дефинирането на крайната цел на проекта и стойностите на съответните индикатори.
• Определяне на инвестицията – инвестицията се разглежда като динамичен показател по отношение на времето формиращ инвестиционния паричен поток. От поставените до момента цели се прави декомпозиция на функциите, необходими за постигането им. Тези функции оформят прогнозна цена за първоначална инвестиция, а желаните обемипродажби оформят регулярната инвестиция в реклама.
• Оценяване на инвестиционния проект в условията на сигурност – използват се основните методи за оценяване – период на изплащане и средна рентабилност, както и дисконтиращи методи – нетна сегашна стойност, вътрешна норма на възвращаемост, индекс на рентабилност.
• Измерване и оценка на риска – измерването и оценката се извършват посредством сценариен анализ и анализ на чувствителността.
Резултатът от Бизнес анализа представлява инвестиционен проспект описващ бизнес концепцията, стратегията за продажби и маркетинг, инвестиция, ключови финансови индикатори, проектен риск на инвестицията, публичен ефект и риск от корекции от публичния сектор.

Склад
Повечето фирми разглеждат Интернет като среда за маркетинг и реклама от която могат да извлекат индиректна печалба. Трябва да обърнем внимание на факта, че съществуват някои типове бизнеси, които посредством Интернет могат да реализират директни печалби. Интернет инструментите за директни печалби са портали и он-лайн магазини. Тук също така можем да причислим и специализирания софтуер, който служи за намаляване на разходите посредством оптимизация и автоматизация или увеличаване на печалбите посредством предоставянето на нови услуги.
При стартирането на проект от типа Бизнес в Интернет трябва да си отговорим на въпроса „Можем ли да спечелим от Интернет?”. Отговора на този въпрос се получава като резултат от специализираната финансова услуга на Уеб Трейд - Бизнес анализ.
Бизнес анализът се разделя на няколко фази:
• Събиране на вътрешно фирмена информация – разглежда се и се обобщава информация относно предлаганите продукти и услуги, количествата продажби, фиксираните разходи и променливите разходи по производство, управлението на снабдяването, бюджета на инвестициите и др.
• Събиране на външна информация – развитие на бизнес сектора, конкуренти на пазара, позициониране относно цена/качество, целеви сегмент клиенти, покупателна способност на клиентите, уникални предимства в предлагането на продуктите и др.
• Определяне на цели на инвестиционния проект – независимо от избраният инструмент – портал, но-лайн магазин или специализиран софтуер, Уеб Трейд консултира дефинирането на крайната цел на проекта и стойностите на съответните индикатори.
• Определяне на инвестицията – инвестицията се разглежда като динамичен показател по отношение на времето формиращ инвестиционния паричен поток. От поставените до момента цели се прави декомпозиция на функциите, необходими за постигането им. Тези функции оформят прогнозна цена за първоначална инвестиция, а желаните обемипродажби оформят регулярната инвестиция в реклама.
• Оценяване на инвестиционния проект в условията на сигурност – използват се основните методи за оценяване – период на изплащане и средна рентабилност, както и дисконтиращи методи – нетна сегашна стойност, вътрешна норма на възвращаемост, индекс на рентабилност.
• Измерване и оценка на риска – измерването и оценката се извършват посредством сценариен анализ и анализ на чувствителността.
Резултатът от Бизнес анализа представлява инвестиционен проспект описващ бизнес концепцията, стратегията за продажби и маркетинг, инвестиция, ключови финансови индикатори, проектен риск на инвестицията, публичен ефект и риск от корекции от публичния сектор.

Документи
Повечето фирми разглеждат Интернет като среда за маркетинг и реклама от която могат да извлекат индиректна печалба. Трябва да обърнем внимание на факта, че съществуват някои типове бизнеси, които посредством Интернет могат да реализират директни печалби. Интернет инструментите за директни печалби са портали и он-лайн магазини. Тук също така можем да причислим и специализирания софтуер, който служи за намаляване на разходите посредством оптимизация и автоматизация или увеличаване на печалбите посредством предоставянето на нови услуги.
При стартирането на проект от типа Бизнес в Интернет трябва да си отговорим на въпроса „Можем ли да спечелим от Интернет?”. Отговора на този въпрос се получава като резултат от специализираната финансова услуга на Уеб Трейд - Бизнес анализ.
Бизнес анализът се разделя на няколко фази:
• Събиране на вътрешно фирмена информация – разглежда се и се обобщава информация относно предлаганите продукти и услуги, количествата продажби, фиксираните разходи и променливите разходи по производство, управлението на снабдяването, бюджета на инвестициите и др.
• Събиране на външна информация – развитие на бизнес сектора, конкуренти на пазара, позициониране относно цена/качество, целеви сегмент клиенти, покупателна способност на клиентите, уникални предимства в предлагането на продуктите и др.
• Определяне на цели на инвестиционния проект – независимо от избраният инструмент – портал, но-лайн магазин или специализиран софтуер, Уеб Трейд консултира дефинирането на крайната цел на проекта и стойностите на съответните индикатори.
• Определяне на инвестицията – инвестицията се разглежда като динамичен показател по отношение на времето формиращ инвестиционния паричен поток. От поставените до момента цели се прави декомпозиция на функциите, необходими за постигането им. Тези функции оформят прогнозна цена за първоначална инвестиция, а желаните обемипродажби оформят регулярната инвестиция в реклама.
• Оценяване на инвестиционния проект в условията на сигурност – използват се основните методи за оценяване – период на изплащане и средна рентабилност, както и дисконтиращи методи – нетна сегашна стойност, вътрешна норма на възвращаемост, индекс на рентабилност.
• Измерване и оценка на риска – измерването и оценката се извършват посредством сценариен анализ и анализ на чувствителността.
Резултатът от Бизнес анализа представлява инвестиционен проспект описващ бизнес концепцията, стратегията за продажби и маркетинг, инвестиция, ключови финансови индикатори, проектен риск на инвестицията, публичен ефект и риск от корекции от публичния сектор.
СЕКТОРА
ПРОЕКТА
ГОДИНИ ОПИТ
Софтуерни системи
Референции
Услуги
- Разработване софтуерни системи
- Интернет системи
- Софтуерна интеграция
Софтуерни системи
- Автоматизация бизнес процеси
- Ютилити
- Образование
- Телекомуникации
- Електронно управление
Референции
За нас
- Контакти
- Обратна връзка
- Отворени позиции